Weet iemand toevallig of er een Drakan 3 in ontwikkeling is bij Surreal Software? Ze schijnen namelijk aan een "top secret" project bezig te zijn, heeft iemand ergens geruchten gelezen?
Huh?! Deel 3? Is Deel 2 dan al geweest? Dan heb ik die mooi gemist, want ik ben helemaal fan van Drakan!
Precies wat ik dacht!FallenAngel666 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:03:
Huh?! Deel 3? Is Deel 2 dan al geweest? Dan heb ik die mooi gemist, want ik ben helemaal fan van Drakan!
Nou ja, Ancients Gate ken ik wel, maar die's voor de PS/2. Ik wil een vervolg op deel 1 voor de Pc!
Die cliffhanger
Verwijderd
Drakan rules.
Een hele tijd geleden zijn ze gekapt met Drakan voor de PC. Ik heb toen nog een tijdje een master server voor de community gedraaid, maar ben daar uiteindelijk ook mee gestopt.
Drakan 2 is alleen voor de console uitgekomen, niet voor de PC. Dat zal voor deel 3 ook wel zo zijn ben ik bang.
Een hele tijd geleden zijn ze gekapt met Drakan voor de PC. Ik heb toen nog een tijdje een master server voor de community gedraaid, maar ben daar uiteindelijk ook mee gestopt.
Drakan 2 is alleen voor de console uitgekomen, niet voor de PC. Dat zal voor deel 3 ook wel zo zijn ben ik bang.
Verwijderd
Het vragen naar 'geruchten' is geen goed begin van een discussie topic. Niet zozeer omdat geruchten onbetrouwbaar zijn, maar totdat er geruchten / bevestigingen gevonden zijn zal zo'n topic als deze het vooral over andere dingen gaan hebben.
Als er meer bekend over het spel (aankondigen, informatie en/of screenshots), dan kan er dmv een informatieve topicstart een discussietopic over Drakan 3 beginnen
Als er meer bekend over het spel (aankondigen, informatie en/of screenshots), dan kan er dmv een informatieve topicstart een discussietopic over Drakan 3 beginnen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()