Toon posts:

Zondagavond berichten over beurgsgang van vrijdagmiddag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk een zeikering puntje, maar er is toch iemand die erover moet klagen :)

nieuws: Aandeel TomTom maakt goede indruk op introductiedag

De beurs sluit vrijdagmiddag om half zes, op dat moment was het al mogelijk om te berichten over de ipo van TomTom, als nieuwssite moet je dan wel de ambtitie hebben om zo'n bericht voor zondagavond 18.00 te plaatsen als zelfs de Zeeuwse Courant het al in de zaterdageditie vermeld.

Ik ken ook alle argumenten van onderbezetting, mooi weer, submits etc, en eigenlijk is het ook helemaal geen kritiek, maar hoop ik alleen dat Tweakers.net in de toekomst verder kan professionaliseren door actuelere berichtgeving.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nieuws: TomTom vanaf vandaag verhandelbaar op de beurs <--- dat was de IPO al :?

Ik ben het met je eens dat het door jou aangehaalde bericht eerder online had gemoeten, maar voor zover ik weet (hell, ik ben zelf de schrijver van nieuws: TomTom vanaf vandaag verhandelbaar op de beurs) waren wij dus wel op tijd :) .

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:33:

Ik ben het met je eens dat het door jou aangehaalde bericht eerder online had gemoeten, maar voor zover ik weet (hell, ik ben zelf de schrijver van nieuws: TomTom vanaf vandaag verhandelbaar op de beurs) waren wij dus wel op tijd :) .
Oke daar heb je gelijk in, het 1e bericht ging over de opening, het 2e over de sluting van de handel

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Blijft over dat dit bericht eerder online had gemoeten en daarin kan ik je niet meer dan gelijk geven :) .