Ik weet dat er al honderden van dit soort topics zijn, maar ik kom er echt niet uit en heb alles al geprobeerd wat ik hier heb gelezen. Ik heb een nieuwe computer gekocht en nu wil ik xp installeren. Na het laden van de setup krijg ik echter een BSOD 00000007b. Ik heb daarna een driverdiskette gemaakt om sata te installeren door op F6 te drukken. Hij doet echter niks met de drivers hoevaak ik ook op dat leuke enter druk. Vervolgens dacht ik om het dan maar met een normale oude HD te proberen. Hier krijg ik echter hetzelfde probleem mee wat ik toch wel erg vaag vind
.
ik heb een asus p5wd2 moederbord sata HD 250 gieg en de oude is een normale maxtor hd die het in men oude computer wel doet. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen om het te laten werken dus ik hoop dat iemand met een gouden tip komt.
greetz alexander
ik heb een asus p5wd2 moederbord sata HD 250 gieg en de oude is een normale maxtor hd die het in men oude computer wel doet. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen om het te laten werken dus ik hoop dat iemand met een gouden tip komt.
greetz alexander