Sinds kort heb ik een IPAQ HP6340. Die bevalt mij prima, maar het lukt mij niet om mijn wifi verbinding zo geactiveerd te krijgen dat ik ook draadloos kan internetten.Ik heb een draadloze Belkin ADSL router. Mijn portable pc werkt prima met deze draadloze router, maar mijn IPAQ 6340 krijg ik dus niet aan de praat met deze wifi verbinding.
Verwijderd
Wat heb je tot nu toe ingesteld? Mijn vader heeft er ook eentje en dat gaat prima.
Ga naar je wireless connections waar je telefoon, bluetooth en WIFI ziet.
Dan moet je WIFI aanzetten en een netwerk kiezen..zo werkt het altijd bij ons. Nu hebben we dat een keertje ingevuld en hoeven het nooit meer opnieuw in te vullen. Als het goed is krijg je net zoals bij een gewone pc zo'n schermpje met alle netwerken en dan kan je er gewoon eentje kiezen.
Maar nogmaals..wat heb je al geprobeerd?
Ga naar je wireless connections waar je telefoon, bluetooth en WIFI ziet.
Dan moet je WIFI aanzetten en een netwerk kiezen..zo werkt het altijd bij ons. Nu hebben we dat een keertje ingevuld en hoeven het nooit meer opnieuw in te vullen. Als het goed is krijg je net zoals bij een gewone pc zo'n schermpje met alle netwerken en dan kan je er gewoon eentje kiezen.
Maar nogmaals..wat heb je al geprobeerd?
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
Bij "Configure Wireless Networks" geeft de PAQ aan:
WLAN Available
Authentication "Open"
Data Encryption "Disabled"
De WIFI connection kleurt Amber
Bij de iPAQ Wi-Fi Wireless Adapter heb ik ingevuld
USE specific IP adress het IP adress nummer
Subnetmask 255.255.255.0
Als ik vervolgens naar Internet ga zegt deze:
Unable to connect:
You have no modem entries created, and no network card present
Bij "Configure Wireless Networks" geeft de PAQ aan:
WLAN Available
Authentication "Open"
Data Encryption "Disabled"
De WIFI connection kleurt Amber
Bij de iPAQ Wi-Fi Wireless Adapter heb ik ingevuld
USE specific IP adress het IP adress nummer
Subnetmask 255.255.255.0
Als ik vervolgens naar Internet ga zegt deze:
Unable to connect:
You have no modem entries created, and no network card present
Verwijderd
mmm vreemd..ik zal m vanavond eens erbij pakken als hij weer thuis is, dan zal ik eens kijken hoe wij het precies hebben ingesteld 
Misschien kunnen ze je in de winkel waar je hem hebt gekocht ook wel helpen.. Of heb je m via internet besteld?
Misschien kunnen ze je in de winkel waar je hem hebt gekocht ook wel helpen.. Of heb je m via internet besteld?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 09:54 ]