Ik zoek een programma waarmee je gewoon een hele folder kan scannen en dat ie iedere map zal aanzien als een album. Ik zou dan graag uiteindelijk een database bekomen (in xml ofzo) waarin de naam van het album, naam van het liedje, lengte en bitrate staat. Het is in feite de bedoeling om er dan een kleine site van te maken waarmee je snel kunt zoeken naar een mp3 bestand (en eventueel afspelen), die site zou enkel lokaal draaien.
Het programma dat ik zoek is vergelijkbaar met disc library, alleen heb je in disc library (dlib) geen mogelijkheid om te exporteren tot een bestand dat ook leesbaar is voor een ander programma. Dit programma maakt een lijst van alles wat in een bepaalde map zit en behoudt de structuur ervan. Nog een nadeel is dat je niet specifiek kan kiezen voor mp3 waardoor het de kwaliteit en de lengte niet controleert.
Iemand die zo'n programma kent?
Ik zou je enorm dankbaar zijn
mvg
TF
Het programma dat ik zoek is vergelijkbaar met disc library, alleen heb je in disc library (dlib) geen mogelijkheid om te exporteren tot een bestand dat ook leesbaar is voor een ander programma. Dit programma maakt een lijst van alles wat in een bepaalde map zit en behoudt de structuur ervan. Nog een nadeel is dat je niet specifiek kan kiezen voor mp3 waardoor het de kwaliteit en de lengte niet controleert.
Iemand die zo'n programma kent?
Ik zou je enorm dankbaar zijn
mvg
TF
[ Voor 30% gewijzigd door ThaFlub op 29-05-2005 18:56 ]
AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V