• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:13

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ik heb een Mio 168 met Windows Mobile (Pocket PC?) versie 4.2. Ik heb hier TomTom Navigator 3.01 op gezet.

- Tijdens het installeren zou er op het start scherm een "snelkoppeling" komen naar TomTom, deze is er niet gekomen. Hoe kun je hier dingen toevoegen of verwijderen?
- Er kwam wel een snelkoppeling bij Programma's, soms staan er twee (TomTom Nav 3, TomTom Nav 3(2)) En ik had er toen 1 weg gehaald via datakabel op de PC. Maar as ik nu TomTom opstart en daarna weer terug ga naar programma's verdwijnt de snelkoppeling. Hoe kan dat?
- Is versie 4.2 Windows Mobile 2003? Hoe weet ik of ik de SE versie heb. Ik kon op de site van Mio niets vinden over updates.
- Ik heb het nog niet goed getest, maar volgens mij gaat de blacklight uit na 1 min als ik in TomTom zit. Ik kan dit bij de settings van Windows zelf wel instellen, maar dan blijft hij dus altijd aan staan. Ook als hij niet in TomTom zit. Is dit te veranderen?
- Blijft een programma dat je afsluit via het kruisje rechtsboven in, gewoon op de achtergrond draaien? Hoe sluit je het programma echt af?
- is het mogelijk windows mobile nederlands te krijgen?

Zijn er nog andere handige sites over TomTom en Windows Mobile?

[ Voor 12% gewijzigd door FutureCow op 29-05-2005 18:49 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even

SA > GT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 16:41

BioHazard

*\o/*

FutureCow schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:47:
Ik heb een Mio 168 met Windows Mobile (Pocket PC?) versie 4.2. Ik heb hier TomTom Navigator 3.01 op gezet.

- Tijdens het installeren zou er op het start scherm een "snelkoppeling" komen naar TomTom, deze is er niet gekomen. Hoe kun je hier dingen toevoegen of verwijderen?
- Er kwam wel een snelkoppeling bij Programma's, soms staan er twee (TomTom Nav 3, TomTom Nav 3(2)) En ik had er toen 1 weg gehaald via datakabel op de PC. Maar as ik nu TomTom opstart en daarna weer terug ga naar programma's verdwijnt de snelkoppeling. Hoe kan dat?
- Is versie 4.2 Windows Mobile 2003? Hoe weet ik of ik de SE versie heb. Ik kon op de site van Mio niets vinden over updates.
- Ik heb het nog niet goed getest, maar volgens mij gaat de blacklight uit na 1 min als ik in TomTom zit. Ik kan dit bij de settings van Windows zelf wel instellen, maar dan blijft hij dus altijd aan staan. Ook als hij niet in TomTom zit. Is dit te veranderen?
- Blijft een programma dat je afsluit via het kruisje rechtsboven in, gewoon op de achtergrond draaien? Hoe sluit je het programma echt af?

Ik weet zo niet alles maar een ding weet ik wel is dat als je programma's via het kruisje afsluit ze idd op de achtergrond blijven draaien, ik ga dan naar Settings, Memory, Running Programs en kill ze ff :) Ik doe dit niet altijd alleen alsk iets zwaars ga draaien zoals een GBA game.

• FutureCow
  • Laatst online: 17:13

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
oke dat is al heel wat :)

En hoe zit het met update van Besturings systeem en eventueel nederlands? (de rest is ongeveer al opgelost)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Dat van die verdwijnende shortcut is een bekend probleem.
Je kan hier een nieuwe shortcut downloaden, en als je die dan op je PC read-only maakt en daarna op je PocketPC zet moet het goed zijn.

• Sabbi
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

FutureCow schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:47:

>start>settings>today>tabblad items> hier kan je instellen wat er allemaal op je 'desktop' zichtbaar is. Als je daar niets van tomtom ziet moet je ff checken of de TT wizard wel geinstalld is...
^^with stupid
dat is WM2003 ja.
nee, mss is er een tooltje die je voor en na tt als batch kan laten draaien om het om te schakelen. Beter is gewoon een carkit met stroomtoevoer te klussen, kan je meteen je pda opladen. Anders is het ook niet lang navigeren als je de backlight continue aanhebt.
nee, kan alleen via de setting>memory. Anders een addon prog als battery pack installeren die het knopje verwisseld door een eigen knopje waarmee het wel kan..
nee
de pocketpcclub en www.pocketgps.co.uk
Pagina: 1