MacroMedia Flash 7 in "Tijdelijke internet bestanden"?

Pagina: 1
Acties:

• robbertvi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
Sinds korte tijd moet ik steeds Flash 7 opnieuw installeren zodra ik mijn tijdelijke internet bestanden leeg maak. Dit probleem nooit gehad en lijkt me ook niet de bedoeling. Iemand een oplossing/oorzaak hiervoor?

[ Voor 5% gewijzigd door robbertvi op 29-05-2005 17:28 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke browser? Welk OS? Hoe heb je Flash geinstalleerd? Wat heb je zelf al gevonden? Sinds wanneer treed dit probleem op? Blijft de plugin wel in je browser zichtbaar of verdwijnt deze helemaal?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• robbertvi
Spider.007 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:48:
Welke browser? Welk OS? Hoe heb je Flash geinstalleerd? Wat heb je zelf al gevonden? Sinds wanneer treed dit probleem op? Blijft de plugin wel in je browser zichtbaar of verdwijnt deze helemaal?
Browser: IE 6
Flash geinstalleerd: Door een pagina te laden die flash 7 nodig heeft. (Bijv. http://www.americasarmy.com) Er wordt gevraagd om flash te installeren.

Zodra ik mijn tijdelijke internet bestanden leeg maak, verdwijnt dus die installatie weer van Flash. Dit was eerder niet het geval, en het lijkt me ook stug dat het in de TIB thuis hoort.

• robbertvi
Zo'n uniek probleem? :|

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Nee :) Heb er ook last van op een aantal XP SP2 bakken.
Zodra je je internet cache via de gebruikelijke manier leegt, verdwijnen ook alle Downloaded Program Files (ActiveX zaken) zoals Flash, Shockwave af en toe, etc.etc.

Na een reinstall heb ik het probleem niet, maar na een tijdje doet het zich weer voor.
Nog niet uitgevonden waar het aan ligt helaas :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!