Toon posts:

De beste tv-card recording software

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik compleet geen benul heb welke software heb welke software het beste is van mn tv-kaart op te nemen, vraag ik het hier even: welke software is daar het beste voor?

thx

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
'Beste' is een vaag begrip. De ene wil 3 dingen tegelijk opnemen, de andere liever één ding in lage kwaliteit zodat het weinig ruimte inneemt. Heb je al wat geprobeerd, en wat was daar niet goed aan?

Verwijderd

Topicstarter
GlowMouse schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:39:
'Beste' is een vaag begrip. De ene wil 3 dingen tegelijk opnemen, de andere liever één ding in lage kwaliteit zodat het weinig ruimte inneemt. Heb je al wat geprobeerd, en wat was daar niet goed aan?
wat ik al geprobeerd heb: beyond tv. Dit vond ik slecht werken. Ook heb ik ChrisTV geprobeerd, maar dat vond ik toch ook niet het. Ik moet gewoon in MPEG formaat kunnen opnemen zodat ik het op mijn DVD/DIVX speler kan afspelen

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:51:
[...]wat ik al geprobeerd heb: beyond tv. [b]Dit vond ik slecht werken.[b] Ook heb ik ChrisTV geprobeerd, maar dat vond ik toch ook niet het. Ik moet gewoon in MPEG formaat kunnen opnemen zodat ik het op mijn DVD/DIVX speler kan afspelen
Probeer dan aan te geven waarom. Had het teveel instellingen? Was de kwaliteit van het opgenomen beeld slecht?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me niet erg handig dat wij dergelijke informatie telkens uit erwin1111 moeten trekken :) MIsschien kun je je topicstart in het vervolg wat langer (/completer) maken? Je geeft gewoon te weinig informatie over wat precies je probleem is en wat je al hebt geprobeerd om ons je te laten helpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.