hey mensen,
ik ben het volgende van plan:
onlangs heb ik zelf een externe hdd in elkaar geknutselt, van een 160 gig hdd en een sweex behuizing (met usb 2.0 & stroom)
nu is deze al aardig vol aan het raken (lan party's enzo) dus zit ik er aan te denken om een soort koffer te maken, zeg maar in zo'n stevige koffer voor cd's enzo die dj's gebruiken, waarin een aantal harde schijven geplaatst kunnen worden. dit alles met een stroomvoorziening en een voorziening om de data naar pc te verplaatsen (via usb 2.0 o.i.d)
nu is dus het probleem dat ik nog nooit zoiets heb gedaan en ik ook niemand ken die zoeits heeft.
ik zat te denken aan de volgende materialen:
koffer (liefst aluminium)
voeding (pc voeding 400W)
2 ventilatoren (aan te sluiten op voeding)
verder nog iets van:
3 x 250 gig harde schijven
een usb kabel die aan alle 4 (incl de 160 gig die ik al heb) de harde schijven data kan geven/nemen
en meer weet ik eigenlijk niet.
is er iemand die zoeits heeft of iemand die suggesties heeft? ik hoor het graag
ik ben het volgende van plan:
onlangs heb ik zelf een externe hdd in elkaar geknutselt, van een 160 gig hdd en een sweex behuizing (met usb 2.0 & stroom)
nu is deze al aardig vol aan het raken (lan party's enzo) dus zit ik er aan te denken om een soort koffer te maken, zeg maar in zo'n stevige koffer voor cd's enzo die dj's gebruiken, waarin een aantal harde schijven geplaatst kunnen worden. dit alles met een stroomvoorziening en een voorziening om de data naar pc te verplaatsen (via usb 2.0 o.i.d)
nu is dus het probleem dat ik nog nooit zoiets heb gedaan en ik ook niemand ken die zoeits heeft.
ik zat te denken aan de volgende materialen:
koffer (liefst aluminium)
voeding (pc voeding 400W)
2 ventilatoren (aan te sluiten op voeding)
verder nog iets van:
3 x 250 gig harde schijven
een usb kabel die aan alle 4 (incl de 160 gig die ik al heb) de harde schijven data kan geven/nemen
en meer weet ik eigenlijk niet.
is er iemand die zoeits heeft of iemand die suggesties heeft? ik hoor het graag
[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 29-05-2005 16:01 . Reden: mailadres verwijderd, het is hier geen contactadvertentieforum, maar een discussieforum, dus waarom anderen uitsluiten van discussie? ;) ]