[Abo Feature Idee] Wish List

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Heel vaak kom ik nieuwe hardware tegen op GoT, Tweakers, internet, .. waarvan ik denk: dat moet ik toch een keertje kopen. Vaak zijn die dingen nog niet verkrijgbaar of nog te duur. Je verliest die dingen dan uit het oog en 6 maand later denk je: hoe heette dat ding ook alweer?

Omdat t-net toch zowat mijn centrale plek is (pricewatch, pc specs, ...) voor IT gedoe leek dit me dan ook de beste plek voor een wish list :P

Het zou een soort uitbreiding op de prijsmonitor kunnen zijn, zodat je ook nieuwe items kan opgeven (die nog niet te koop zijn) en er zelf links bij te zetten (ook naar een review enzo, niet enkel fabrikant). Evt. met een knopje om het item naar t.net te sturen voor revisie en opname in de pricewatch.

Het lijkt me (technisch) redelijk makkelijk te implementeren en toch wel iets handig...

Wat denken jullie er van?

Verwijderd

Wellicht niet zo uitgebreid als dat jij verlangt, maar je kunt toch ook gewoon je winkelmandje als wishlist gebruiken. Daarvandaan kun je natuurlijk gewoon verder navigeren naar de pricewatch, nieuwsberichten en productreviews (mochten ze aanwezig zijn op Tweakers.net) :)

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:09:
Wellicht niet zo uitgebreid als dat jij verlangt, maar je kunt toch ook gewoon je winkelmandje als wishlist gebruiken. Daarvandaan kun je natuurlijk gewoon verder navigeren naar de pricewatch, nieuwsberichten en productreviews (mochten ze aanwezig zijn op Tweakers.net) :)
Het gaat me ook voornamelijk om items die nog NIET in de pricewatch staan, het winkelmandje kan je ook niet opslaan en ik gebruik het winkelmandje als is een keertje om een pc voor iemand anders samen te stellen...

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-03 16:22

Nik

Kladblok doet het anders ook aardig hoor ;)

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
proller schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:48:
Kladblok doet het anders ook aardig hoor ;)
Heb ik niets aan als ik op het werk ff wil zeggen, "kijk is wat ik gisteren tegenkwam" ...

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 08:59
WhiteDog schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Heb ik niets aan als ik op het werk ff wil zeggen, "kijk is wat ik gisteren tegenkwam" ...
Notepad in GoT heb je natuurlijk altijd bij de hand toch?
http://gathering.tweakers.net/forum/notepad

Verder heb ik wel oren naar je feature hoor! :Y)

edit:
link toegevoegd

[ Voor 13% gewijzigd door chaosonline op 29-05-2005 16:13 ]

Pagina: 1