Toon posts:

Windows Media Player speelt mp3 niet af van cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een presentatie houden en nou heb ik een stukje muziek van een site gedownload. Dit overigens van de site van de muziekmaker zelf. Dit muziekstukje moet je echter op de site aanklikken en dan opent hij het muziekstukje in mediaplayer. Ik vroeg me af of ik dit stukje ook op cd kon zetten. Rechtermuisknop en dan opslaan kan wel, maar als ik hem dan op cd zet krijg ik een foutmelding; 'het geselecteerde bestandt heeft een schema dat niet wordt herkend door media player'.
De search leverde voor mij niets op. Dus hopelijk weet iemand hier wat meer..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sorry, de glazen bollen waren uitverkocht en m'n oude is aangemeld voor RMA.

Iets meer info over het bestandsformaat levert meer zoekresultaten op in Google gok ik.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Mogelijk is het streaming audio, wat is de link die aan deze knop hangt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:44:
Mogelijk is het streaming audio, wat is de link die aan deze knop hangt?
de link van de muziek is: www.jazzedtothemax.nl.
Is het niet mogelijk om streaming audio op cd te zetten? Ben een beetje noob, forgive me _/-\o_

Verwijderd

.com neem ik aan dan ;)

Dat zijn gewoon mp3-bestanden die daar staan :? Dus gewoon opslaan en als Audio-CD branden (niet als mp3-bestand natuurlijk als je hem in een cd-speler afspeelt).

edit
als je hem op een pc afspeelt dan kan het dus wel als mp3-bestand

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 12:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:55:
.com neem ik aan dan ;)

Dat zijn gewoon mp3-bestanden die daar staan :? Dus gewoon opslaan en als Audio-CD branden (niet als mp3-bestand natuurlijk als je hem in een cd-speler afspeelt).

edit
als je hem op een pc afspeelt dan kan het dus wel als mp3-bestand
en dat laatste doet hij nu dus niet. media player speelt geeneens af en komt met de foutmelding, die ik al had aangegeven. :/

Verwijderd

Krijg je die foutmelding ook als je het mp3-bestand van de hd afspeelt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:30:
Krijg je die foutmelding ook als je het mp3-bestand van de hd afspeelt?
nee dan niet. Maar als ik hem brand als audio-cd brandt hij hem wel gewoon en sluit de cd ook gewoon af. Nero zelf geeft geen brandfout

Verwijderd

Heb je al andere players als media player geprobeerd? Of misschien getest in een cd-speler?

Verwijderd

Het lijkt me dat dit meer met media player dan met XP te maken heeft dus ik geef deze even een schopje naar SA met een titelfix :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:41:
Heb je al andere players als media player geprobeerd? Of misschien getest in een cd-speler?
ik heb in winamp, mediaplayer, quicktime en in een gewone cdspeler. werkt allemaal niet 8)7
Pagina: 1