Na de a8v deluxe met amd cpu te hebben gekocht heb ik het volgende probleem.
Na het mobo en cpu te hebben ingebouwd geeft hij een cpu error aan via de speakers.
Dus ik denk terug naar de winkel.
Daar hebben ze het getest alleen met een andere cooler en het werkte gewoon dus ik het weer mee genomen en weer getest maar weer cpu error.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Alles uit de kast alleen mobo + cpu + boxed cooler + stroom en speakers voor error melding maar krijg nog steeds cpu error.
Iets van 4 keer al cpu er af en er op en ook een keer niet vast alleen los met de hand er op gedrukt maar blijft cpu error aangeven.
Ook al andere voeding geprobeerd.
En andere video kaart.
Ook zonder geheugen.
Iets van 3 keer bios reset volgend handleiding.
Maar de cpu error blijf en er komt ook geen beeld.
Weet iemand nog wat ik anders kan proberen dan er morgen mee terug gaan en dan met die cooler kan laten testen?
Na het mobo en cpu te hebben ingebouwd geeft hij een cpu error aan via de speakers.
Dus ik denk terug naar de winkel.
Daar hebben ze het getest alleen met een andere cooler en het werkte gewoon dus ik het weer mee genomen en weer getest maar weer cpu error.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Alles uit de kast alleen mobo + cpu + boxed cooler + stroom en speakers voor error melding maar krijg nog steeds cpu error.
Iets van 4 keer al cpu er af en er op en ook een keer niet vast alleen los met de hand er op gedrukt maar blijft cpu error aangeven.
Ook al andere voeding geprobeerd.
En andere video kaart.
Ook zonder geheugen.
Iets van 3 keer bios reset volgend handleiding.
Maar de cpu error blijf en er komt ook geen beeld.
Weet iemand nog wat ik anders kan proberen dan er morgen mee terug gaan en dan met die cooler kan laten testen?