Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 15:19
Ik ben van plan een Packard Bell FunKey 512MB te kopen. Ik heb echter wat advies nodig. Op de ene site zie je namelijk dat er GEEN nummervermelding is (dus dat je alleen de tijd ziet) en op het andere plaatje (van dezelfde mp3 speler) staat weer WEL dat er nummerweergave is.

http://www.nl.bol.com/int.../FC/1/4/9/1/3/1491346.gif
http://www.packardbell.nl...in_image_spec_760x250.jpg

Heeft iemand deze MP3 speler of kan iemand mij vertellen of er nou wel of geen nummerweergave opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

lijkt mij meer dat je dat zelf kan instellen zo te zien.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Dat vraag ik me dus zelf ook af. Bij de specs heb ik nergens kunnen vinden het er nou is of niet en of je het kan instellen of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Normaal zou je denken dat de fabrikant het goed heeft, maar in dit geval is het packard bell dus daar kan je ook niks van op aan.
Packard bell stopt altijd de hardware van andere merken in hun spelers, en voor zover ik bij deze kan zien is het gelijk aan de maxfield speler. Die mp3 speler heeft heeft een grafisch display en laat de titel uit de id3-tag zien.
Dat je zoiets in kan stellen is onzin, aangezien je niet kan kiezen tussen 2 verschillende displays. Het ene display heeft een paar vaste tekens, terwijl het andere display grafisch is, en alle tekens uit puntjes opbouwt (zoals je scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Dus als ik het goed begrijp is het plaatje Bol goed en die op de packard bell site fout en laat de MP3 speler dus de nummers enz. zien :) OK Bedankt !

[ Voor 45% gewijzigd door maxvdh op 29-05-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145852

Ik heb dus zo een funkey van 1Gb gekocht (Makro Belgie)
Op de website van de makro staat dus wel degelijk de key met op het display de uitvoerder en titel... maar op de key is het dus niet mogelijk...
wel jammer eigenlijk als je tussen de 1Gb aan wma files het juiste moet zoeken zonder titel. :'(

Voor de rest wel leuke prijs/kwaliteit player.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145852 op 02-06-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

Anders download je een handleiding van de site van Packard Bell.. Daar kun je vast in vinden of je het in kan stellen en hoe ..

edit : sorry .. zie de reactie van five

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 132657 op 02-06-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04-2024
Misschien met een firmware update, ik bedoel volgens die bol.com foto is het echt mogelijk.

Always Look On The Bright Side Of Life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

De audiokey van Packard Bell heeft wel een weergave functie, de funkey niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 09:15
Ik heb nu ook deze speler gekocht en zit met hetzelfde 'probleem'.
Volgens het forum van packetbell zelf zijn er een aantal mensen die met een nieuwere firmware deze optie wel krijgen.
Maar op de website (en op mijn CD) staat nog een oudere versie. Ik heb PB gemaild hoe het zit.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Pagina: 1