Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nav 2005 / panda

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte tweakers :)

ik las een verhaal op dit forum over dat nav 2005 niet echt een goede virusscan is :?
nu werk ik al 5 jaar met nav en was er heilig O-) van overtuigd dat dit de beste was allertijden :Z
maar ik denk ik luister eens naar mijn mede tweakers en zie daar nu ik panda activescan heb laten lopen vind hij 22 infected files :(???????
wie heeft hierop een mening ik sta even paf !!!
wie kan mij vertellen over de voor/na delen van beide virusscanners

bas

p.s

ik ben hier nieuw
eerst heb ik dit bericht in Windows Operating Systems geplaatst maar dit werd zeer snel de kop ingedrukt op deze manier na 10 minuten

""Voor discussies over welke virusscanner de beste is hebben we een topic in Beveiliging & Virussen, zie ook het topic dat outerspace aanhaalt, en inderdaad is NAV in de ervaring van veel mensen niet al te goed, en voor de rest kun je volgens mij de hoeveelheid smileys, uitroeptekens en vraagtekens per regel wel wat verminderen :)""

ik denk leuk forum daar kun je wat leren maar als een foutje ?? op deze manier gelijk word afgestraft door de topic gelijk te sluiten weet niet of je hier wel wat kan leren

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:42
nouw, panda en norton zijn allebij niet de beste. er was laatst ergens een virusscanner vergelijking hier op GoT. daar stond dat kaspersky bijna alle (iets van 99%) van de virussen verwijderd. de pc bij mn vriendin liep ook bagger, hadden panda erop staan. ik kaspersky erop, en weer vond ie virussen...
maarjah, geen enkele virusscanner is waterdicht helaas...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het werd niet "de kop ingedrukt", er heersen hier een aantal regels omdat hier nogal veel users zijn, en met die regels wordt geprobeerd alles een beetje overzichtelijk te houden. Zo hebben voor de overzichtelijkheid een forum over beveiligin en virussen, omdat je topic over een virusscanner ging leek me dat een betere plaats. Omdat er nogal veel over virusscanners gediscussieerd wordt, is er (alweer) voor de overzichtelijkheid een centrale plaats in Beveiliging & Virussen, namelijk [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml] met pagina's vol over welke virusscanner slecht/goed/de beste/de slechtste is, vandaar dat ik je topic dichtdeed, in plaats van te verplaatsen zoals gebruikelijk is met topics die in het verkeerde subforum staan. In dat topic kun je dus eventueel je ei kwijt over NAV. Een dicht topic moet je ook niet zozeer zien als straf, maar als aanwijzing dat er iets niet helemaal goed aan is, in dit geval dus dat er al een discussie over jouw onderwerp loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 29-05-2005 11:20 ]

Dit topic is gesloten.