Toon posts:

Toppertje?

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is wel geen AH/Lidl.AH maar is deze laptop van de mediamarkt een toppertje?

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store/nationaal/index.php3

Een centrino M725 met 1024MB, 80Gb, DVD +/- writer, 15,4 breedbeeld en een ATI mobility
Radeon 9550 (64MB) voor 1099 euro.

Afgezien van de "matige" grafische kaart lijkt me deze wel redelijk geprijsd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was gister in de media markt, tis een leuke, lichte en stevige laptop.
alleen ik ergerde me best wel aan het spiegelende beeldscherm (als van een glasplaat)
en dat was geen plasticje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Er bestaan geen centrino-M processoren ;)

Het is: Pentium-M en dan de core: Banias of Dothan (Sonoma is een core revisie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat voor resolutie heeft het scherm? Als die laag is lijkt het mij geen toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
WXGA las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:29

Just_I

What did you just say?

Productsheet. Reso is dus 1280*800 pixels.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: Packard Bell levert een internetexplorer die ze hebben gecostumized. Ze hebben IE paars(!) gemaakt. Ik hou er zelf niet van en zou dus nooit een PB kopen. Het is helemaal aan jezelf om te beslissen of je em wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:30:
Let op: Packard Bell levert een internetexplorer die ze hebben gecostumized. Ze hebben IE paars(!) gemaakt. Ik hou er zelf niet van en zou dus nooit een PB kopen. Het is helemaal aan jezelf om te beslissen of je em wil hebben.
Is dit nou een reden om hem niet te kopen. Dat is toch puur software matig. Dan zet je windows xp er toch even opnieuw op. Dan is het weg. Voor een beetje tweaker geen probleem lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Een tweaker gooit er mooi zijn eigen win xp proff overheen...

EDIT

Beat me to it :P

[ Voor 20% gewijzigd door J0J0 op 29-05-2005 11:33 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben natuurlijk allemaal nog even een windows xp op de plank liggen :|. Bij PB is teveel aangepast naar hun wensen, dat staat mij gewoon tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:34:
We hebben natuurlijk allemaal nog even een windows xp op de plank liggen :|. Bij PB is teveel aangepast naar hun wensen, dat staat mij gewoon tegen.
Maar als je daarvoor een kwalitatief en degelijk stuk werk in handen krijgt dan zou ik het wel weten. Weet niet of packard bell goede laptops maakt maar je werkt jezelf alleen maar tegen door zo'n standpunt in te nemen. Wellicht laat je een mooie aanbieding zo liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh die paarse Internet Explorer wil ik wel eens zien dan :D Heeft niemand een screenshot van deze paarse IE?
Ik gebruik sowiezo toch FF :)

Trouwens, in de topicstart staat een Pentium M740, maar bij de mediamarkt een M725 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
De hardware lijkt me veel meer van belang. De software kan je zelf aanpassen of opnieuw plaatsen.
Het is wel zo dat Packard Bell veel rommel voorinstalleert. Veel (oude) software ook.

Met 1GB aan ram geheugen en alle aansluitingen die ik lees lijkt hij me best compleet voor een goede prijs.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB is mooi, zolang je de kast maar niet open durft te maken en voor altijd aan de herstelcd's vast wilt zitten...

Helaas is dat mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:13:
ik was gister in de media markt, tis een leuke, lichte en stevige laptop.
alleen ik ergerde me best wel aan het spiegelende beeldscherm (als van een glasplaat)
en dat was geen plasticje ofzo.
Klopt.. Packard Bell noemt dat iets van UltraCrystal of wat dan ook, dat hebben meer laptops van hun. Ik vind het ook erg lelijk en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:36:
Huh die paarse Internet Explorer wil ik wel eens zien dan :D Heeft niemand een screenshot van deze paarse IE?
Ik gebruik sowiezo toch FF :)

Trouwens, in de topicstart staat een Pentium M740, maar bij de mediamarkt een M725 :(
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/gvth/images/burk_small.PNG

Kheb vrijdag een PB computer gekocht (iXtreme 6305) en de IE layout laten staan. Ik vond het paarse wel grappig. BTW, de buttons heb ik zelf veranderd, dit is de iCandy Jr theme die is ingebakken in StyleXP. Oh en ik gebruik geen IE, alleen in noodgevallen :+ Ben zelf ook een FireFox adept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:48:
PB is mooi, zolang je de kast maar niet open durft te maken en voor altijd aan de herstelcd's vast wilt zitten...

Helaas is dat mijn ervaring.
De kast niet durft open te maken? Huh? De computer die ik heb gekocht (zie mijn post hierboven), gaat zeer gemakkelijk open, het inbouwen van een floppy station ging makkelijk (behalve dat een draadje ergens achter een palletje vast zat) en inbouwen van geheugen zou ook makkelijk moeten zijn, getuige de 3 vrije banken. En de herstelcd's, tja, ik vind het wel makkelijk. Maar ik ga wel zelf m'n Windows costumizen, ghosten en op DVD fikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 20:48
Op mijn opleiding zijn veel mensen die gevallen zijn voor een schijnbaar goede aanbieding van een Packard bell. Maar veel van deze notebooks vertonen kuren. De problemen lopen van een gammel scherm/fans maken veel herrie/ tot een configuratie die alleen gericht is op de processor, de hdd is dan vaak erg traag.

Van de 8 mensen die ik ken met een PB, zijn er 5 die het ding al eens op RMA hebben moeten doen.

Al met al kun je misschien beter 100,- extra uitgeven aan een degelijk Asus of Dell apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 23:32
Modbreak:PackardHell? Trollen doen we ergens anders.

[ Voor 88% gewijzigd door Laurent op 17-06-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argi
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 16:36
Ik heb vandaag deze laptop gekocht en het bovenstaande tooltje werkt inderdaad goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

tsja,
ik zou toch liever voor een 1450 x 1050 scherm gaan..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik heb deze laptop nu voor een week, ik ben bij aangepaste software normaalgesproken principeel tegen, maar in dit geval ziet IE wel cool uit, beter dan de standaard versie, verder kan je dus dmv verschillende tools bepaalde software verwijderen of aanpassen etc. bv ik heb dmv een tool, norton gedeinstalleerd en McAfee op gezet.

Maar ik zou zoals eerder gezegt zou ik niet eens letten op wat voor software een pc heeft, het boeit me niet eens of er winxp of niets op zit.

Ik heb alle nieuwste sofware toch al gedload en gebrand op cd zitten.

Die 80gig (eigelijk 70 na winrecovery) komt wel goed uit, wat ik heb na verschillende spellen o.a. gta3 (ruim 4gig) en farcry (die loopt erg goed op alles high trouwens) nog maar een klein 40gig over. Moet je je voorstellen wat ik zou hebben als ik een 40 of 60 gig had.......

Ik ben er verder tevreden over.

Weet iemand trouwens of die videokaart (voor later) te vervangen is?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 20:43
qua hardware zal het misschien een goed / redelijk apparaat zijn maar ik hoop dat je geen gebruik hoeft te maken van de service van pb. Die is namelijk niet om over naar huis te schrijven.
heb al 4x mijn notebook opgestuurd gehad voor reparatie omdat het apparaat allerlei kuren hadden, toen bleek dat het lag aan windows ME heb ik gevraagd of ze er dan windows 2000 op wilden zetten (ja zij leveren hem toch af met me bijgeleverd?) maar onder geen beding wilden ze dat doen.
heb dus uiteindelijk zelf maar moeten regelen dat er een ander os op kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Je moet sowieso geen vloeibare spullen over een toetsenbordje van PB heen gooien, die lui doen dan erg moeilijk en als je de reparatiekosten bij de prijs van de laptop opteld heb je een goeie laptop waar de reserveonderdelen zo op internet te koop zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 08:46

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:06:

Weet iemand trouwens of die videokaart (voor later) te vervangen is?
Nope, MXM sloten (en de ATI-variant) beginnen pas net een beetje op te komen bij nieuwere chips (X700, 6600Go, etc). Deze 9550 zit zeer waarschijnlijk gewoon vastgesoldeerd :)

mediabeast: vloeistoffen over je laptop mieteren valt bij bijna elk bedrijf onder user abuse, lijkt me. Bij o.a. Dell kan je je hier wel tegen verzekeren met een erg dure verzekering, maar dan valt het nog steeds niet onder de standaard garantie.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Pagina: 1