SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 09:04 ]
F1 Help had het ook ingestaan btw
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Als het prive is: zijn er meerdere machine die ook in het domein hangen? dcpromo en dan demoten
Is het de enige in het domein: boeiend wat je ermee doet, maar als je het netjes wilt doen, dan dcpromo en demoten en daarna uit het domain halen.
Maar uberhaubt een vraag, wat doe je met een server OS als je in een werkgroep zit te klooien?
Final Vraag - als ik DCPromo wil doen dan zegt ie dat alle user accounts in dat domain worden gedelete. Fair enough - maar what about the Administrator account... ik neem aan die die nog WEL blijft bestaan? Hoe kom ik er anders weer bij???
Enne Wolvie - een beetje minder arrogantie zou je goed doen
[ Voor 18% gewijzigd door Webdoc op 29-05-2005 09:33 ]
SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD
Daarnaast lijkt het er erg op dat je niet begrijpt waarom 'die gast die m opgezet heeft' het zo gedaan heeft - dan zaken gaan veranderen is gewoon niet altijd het meest verstandige om te doen
In ieder geval - dit zijn zaken die je met een beetje inzet ook zelf op kan lossen - ik ga dit topic dan ook sluiten omdat dat stuk eigen inzet ontbreekt
Dit topic is gesloten.
![]()