Toon posts:

Hardware wil niet starten???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb het volgende probleem ik heb deze geluidskaart Creative Sound Blaster Live! 24-bit in myn computer zitten ik heb hem nu al ongeveer 2 maanden en hij deed het perfect ....gisteren had ik mijn windows opnieuw geinstaleerd en tegelijkertijd de drivers van mijn geluidskaart geinstaleerd daarna heb ik mijn windows op nieuw opgestart en toen kreeg ik een foutmelding kan Creative Sound niet starten ..ik heb toen weer die drivers geinstaleerd maar ik krijg nog steeds de zelfde melding ik heb die kaart ook al uit gehaald en weer in gestopt de drivers weer op nieuw geinstaleerd dat hielp ook niet normaal zie je in de tabblad computerbeheerder alle hardware staan ook al als ze niet geinstaleerd zijn maar die geluids kaart zie ik nergens staan
kunnen jullie meschien helpen alvast bedankt sory voor mijn slordige verhaal :P

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wellicht heb je een soortgelijk probleem als ik een aantal maanden geleden heb gehad. Bij het opschonen van mijn WXP sp2 installatie had ik de drivers van mijn videokaart verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Drivers werden wel geinstalleerd maar konden niet worden gestart oid (ik weet de exacte foutmelding niet meer). Na lang zoeken vond ik de oplossing in het aanpassen van de currentcontrolset in het register. Zoek maar eens op microsoft.com, als je denkt dat het een soortgelijk probleem zou kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt het heeft gewerkt