Toon posts:

problemen met Win 64

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vraagje. Ik heb verschillende versies van Win 64, en wilde die, ik mijn nieuwe pc heb eens uitproberen.
Asus A8N-E
Athlon 64 300+
Maar helaas, niets gaat.Nu heb ik ergens gelezen dat je win 64 op een lege schijf moet zetten, dus heb ik mij sata schijven via lower level leeg gemaakt.
Maar als ik wil beginnen en opstart vanaf cd krijg ik een foutmelding.
1 FD 1.44mb System type-06
Starting caldera DR-DOS
EMM3.27 Warning address line A20 enabled.
Ook heb ik een versie van Longhorn, die start wel op maar krijg vlak voor de instalatie een foutmelding met een of andere disc die niet zou werken.
Kan iemand mij helpen hiermee??????????

THX Dirk :'( :'(

Verwijderd

Lijkt mij niet dat een windows install opstart met caldera DR-DOS.... hoe kom je aan die CD's ? legaal of....

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Wanneer je vanaf CD boot hoor je meteen in Windows Setup te komen, je ziet verder niet dat er iets van DOS o.i.d. ingeladen wordt.

Staat er niet een ander OS op? Ik weet bijvoorbeeld dat NetWare (van Novell) dat gebruikt om te booten... maar ja, daar heb je verder niks aan...

[ Voor 37% gewijzigd door Alex) op 29-05-2005 01:18 ]

We are shaping the future

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

briardje,

Hier kunnen we niet zo veel mee ;)
Ik mis in je topic een boel informatie - je geeft wel de 'foutmeldingen' (dit zijn overigens geen foutmeldingen), maar je vergeet bijvoorbeeld te vermelden dat je je CD's niet legaal hebt verkregen.

Daarnaast vergeet je ook te vermelden dat je je CD's op een hele 'bijzondere' manier hebt gebrand, waardoor ze gewoon niet werken.

Wat ik verder mis in je topic is een goede topic titel (moet je je voorstellen dat we elke week in Windows Operating Systems 200 topics hebben met als titel 'Probleem met win 32' :P ), en ik mis in je topic een stuk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen :)

Al met al, ga ik je topic dus sluiten :)

Dit topic is gesloten.