Mijn (ja ik weet het) mx440 wordt in spellen als Act of War en Deus Ex niet meer ondersteund. Oa. omdat "Pixel Shader" hatdwarematig moet worden ondersteund. Ik wil in mijn huidig systeem geen nieuwe videokaart meer kopen, maar tot upgrade ook niets missen...SWAT 4 loopt met 7189 wel, maar eerder genoemde niet, staat ook in de productinfo. Een kennis zei dat dat met een videokaart-bios-update wellicht te verhelpen is. Nu ben ik deze term wel tegen gekomen in oude topics, maar de Nvidia site hielp me niet verder. Vragen:
1) Kan een videokaart-bios-update theoretisch uitkomst bieden ?
2) Zijn er, (en zo ja, waar) voor de mx serie recente updates te verkrijgen ?
*NB, ik weet dat het outdated is, maar m'n systeempje heeft me goed gediend en ik moet nog even wachten tot vervanging (P4 1600, Asus P4T533R, 256 32 bits Rimm 4200 (niet te betalen geheugen trouwens, maar razendsnel).
Off Topic "Nooit begrepen waarom die 32 bits Rimms geen succes werden". Hoef ondanks die 256 relatief weinig van de harde schijf te swappen.
1) Kan een videokaart-bios-update theoretisch uitkomst bieden ?
2) Zijn er, (en zo ja, waar) voor de mx serie recente updates te verkrijgen ?
*NB, ik weet dat het outdated is, maar m'n systeempje heeft me goed gediend en ik moet nog even wachten tot vervanging (P4 1600, Asus P4T533R, 256 32 bits Rimm 4200 (niet te betalen geheugen trouwens, maar razendsnel).
Off Topic "Nooit begrepen waarom die 32 bits Rimms geen succes werden". Hoef ondanks die 256 relatief weinig van de harde schijf te swappen.