Toon posts:

spellen werken niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag Football Manager 2005(elk spel eigenlijk ) spelen op mij laptop maar als ik het spel opstart springt hij telkens tussen windows heen -en weer.

Het gaat om een HP Pavilion ZV5330EA:
GeForce 4 mx 440 GO
Amd Athlon XP3200mobile
512ddr
nForce 3

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 23:53 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:17
Sorry mijn glazen bol is stuk, specificaties van de laptop? Welke spellen? Systeemeisen van de spellen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer eens de laatste drivers van NVidia ipv HP te downloaden. Verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen zonder meer info :P

Let er ook op dat je niet al te nieuwe zware spellen gaat draaien want zo'n Geforce Go 440 is natuurlijk niet zo heel erg snel.

Verwijderd

Topicstarter
Die ondersteunen toch geen geforce 2 en 4 go? En HP heeft ook geen recente drivers. Heb ook al de omega geprobeert maar na het restarten kreeg je allemaal kleuren ipv windows.

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:38
Ook al gekegen als je er een extern beeldscherm aanhangt dan zou je kunnen zien of hij mssch probeerd te swappen van beeld en dat windows daar een tussenkomst van is dat heb ik namenlijk ook met mijn laptop gehad, en in windows kan je ook kijken of er nog 1 of andere toepassing draait zoals b.v. een virusscanner die telkens in windows terugklapt omdat hij aan het updaten is want daar heb ik last van met mijn virusscanner. :)

Verwijderd

Topicstarter
En als hij dan tussen dat beeldscherm swapt? Wat moet ik eraan doen om het op te lossen?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:23
Swappen tussen windows etc is meer iets van verandering van Resolutie ofzo...

kijk eens via start - uitvoeren - dxdiag welke versie je van DirectX heb en probeer die te updaten naar een nieuwere versie, en mijn GeForce 5200 Go wordt prima ondersteund door NVidea hoor :)

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Toshiba satellite 5200-801 (geforce 460) in combinatie met Dungeon Siege. Elke keer werd DS weer geminimaliseerd.

Na veel gezoek ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij www.laptopvideo2go.com. Deze website modificeert nvidia drivers voor mobile vga kaarten. Kijk is of die drivers wel werken, of vraag info op het forum. Er is namelijk veel expertise wat betreft de nvidia drivers. Veel succes ermee!

[ Voor 4% gewijzigd door Morbid2002 op 30-05-2005 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Welke drivers heb jij erop geinstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 16:45 ]

• Morbid2002
Ik heb al laatste driver 52.16 geinstalleerd met de 20.55 inf. Had toentertijd niet veel keuze aangezien ik zat opgezadeld met een black-bar probleem (maar dat is van een andere orde). Je kan even kijken en vragen wat voor ervaringen anderen hebben met de nieuwere gemodificeerde drivers (op hun forum). Ik ben er al een tijdje niet mee bezig geweest (laptop -> verkocht :Y) aan ouders)

52.16 drivers staan trouwens in dit rijtje: http://www.laptopvideo2go.com/pages/modifyinf50.htm
Downloaden, uitpakken en nog niet installeren. INF (staat er naast) downloaden, in de map met uitgepakte bestanden zetten en dan hele zooitje installeren. Denk eraan, 52.16 drivers wel al oud, grote kans dat de nieuwste modded drivers gewoon als een zonnetje lopen :-)

[ Voor 36% gewijzigd door Morbid2002 op 31-05-2005 09:46 ]

• Morbid2002
Zit nu even op de laptop :9, zie nu dat ik werk met de Forceware 71.84 (30.66 INF) drivers werk. Spellen als C&C generals en Dungeon Siege werken hier prima mee, zonder dat er continu wordt teruggegaan naar XP (Pro). Ben ervan overtuigd dat je je probleem nu wel kunt oplossen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nog steeds niet dus ik ga denk binnekort windows opnieuw installeren. Maar bedankt iedereen!
Pagina: 1