Toon posts:

usb of analoge headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat op internet lopen zoeken voor een headset. Een aantal vragen waar ik mee blijf zitten:

1 Wat is de hoeveelheid processorkracht een usb headset extra gebruikt. Op zich lukt gamen nog wel maar me amd 1400 met 256 intern geheugen moet niet tegelijk allerlei anderen dingen gaan uitvoeren.

2. Wat is het nadeel van een headset via de geluidskaart gericht op de toekomst (oa. VoiP). Hij moet wel een aantal jaren meegaan.

Alvast bedankt voor het antwoord. Ik zoek geen advies voor een bepaalde headset maar wil gewoon het verschil weten tussen usb en analoog...

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb nu via usb bluetooth een headset [in het verleden een ouderwetse headset], maar processorkracht is minimaal, met name omdat voor spraak veel minder nodig is dan voor een aansturen van een harde schijf en datatransfer. Moet ook eerlijk zeggen dat hier een prescot draait ipv een amd 1400.

Voordeel ten opzichte van ouderwetse headset is dat ik mijn bluetooth headset door het huis kan lopen zonder enige problemen [geluidsverlies dan]. Ook het overige geluid kan via die headset verlopen. Voor nu gebruik ik het met name voor skype [is VoIP].

Mooooooeeeee......