[iPod] Bruikbaar als agenda en adressenbestand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit erg te twijfelen tot in hoeverre een iPod als agenda te gebruiken is. (ik gebruik iCal en Adresboek wat standaard in OSX zit)
Op internet vond ik al informatie dat de iPod herinneringen weergeeft dmv een speakertje.
Maar hoe ziet de agenda er uit op je iPod? (denk zelf aan een iPod Photo 60Gb)
Kan iemand een fotootje maken van zijn agenda op de iPod?
En hoe zijn de ervaringen met iSync en de iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

even gegoogled en meteen raak -> klik hier. Je kun ook even naar een Apple Centre gaan en een iPod uitproberen. Ik gok vanwege je nick dat je uit Barneveld komt, en een zoektocht op je achternaam in het telefoonboek van Barneveld maakt mijn vermoeden nog wat sterker. Het dichtstbijzijnde Apple Centre is dan volgens mij A-Mac in Utrecht. Je kan ook eens langskomen bij Apple Centre YouMac in Eindhoven (ik werk daar zelf), maar ik denk dat A-Mac dichterbij is.

De bruikbaarheid van een iPod als agenda is in zoverre goed, dat je er wel rekening mee moet houden dat er geen invoer mogelijk is op de iPod zelf. Maar je kan natuurlijk wel alle ingevoerde afspraken en taken die je in iCal hebt staan, raadplegen. Ook de herinneringen zal de iPod meenemen, en de iPod zal een luide piep voortbrengen als waarschuwing.

[ Voor 38% gewijzigd door Whieee op 29-05-2005 02:40 ]

Launching containers into space