“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Wat zou ik doen, niets, omdat je dan eindelijk niets meer hoeft, geen enkele verplichting....
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Je hoeft zelfs niet meer te etenRobertJ schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:08:
Dit soort topics is al 101x voorbijgekomen maar toe maar...
Wat zou ik doen, niets, omdat je dan eindelijk niets meer hoeft, geen enkele verplichting....
Mischien zou je kunnen vertellen wat jij zou doen als je nog maar één dag te leven had.Barry|IA schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:01:
Korte topicstart, maar ik kan er echt niet meer aan toevoegen
Ik zou er die dag nog een einde aan maken. Kan gewoon niet leven met de gedachte dat alles na die ene dag voorbij is.
Buiten het feit dat dat waarschijnlijk meer dan 1 dag voorbereiding nodig zou hebben, wat schiet je er mee op ? Niet veel imho.
Buiten dat is het goed dat dit niet in de HK staat, anders wist je al wat voor antwoorden je zou krijgen, hoewel de meeste dat misschien wel zouden doen (waarom ook niet, he
Maar mij lijkt het verstandig om waardig afscheid te nemen van iedereen waarvan je houdt
en in mijn geval zou ik dan nog naar Duitsland afreizen om een bepaald iemand voor de laatste keer in de armen te nemen
301SQN
^^ With stupidGeforceDDQ schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:10:
Maar mij lijkt het verstandig om waardig afscheid te nemen van iedereen waarvan je houdt
Gewoon een dag doorbrengen met vrienden, proberen om afscheid te nemen, hoe moeilijk dat ook kan zijn. Ik heb ook niet iets van een testament waarin ik dingen aan mensen nalaat, dus misschien dat soort dingen ook nog even regelen, and that's it
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ga je met zn alle dood, maak je er gewoon 1 grote puinhoop van.
Als er iets zou zijn dat je nog moet doen als je te horen krijgt dat je nog maar één dag te leven hebt, dan heb je niet goed geleefd.
Een topic zoals deze openenBarry|IA schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:01:
Wat zouden jullie doen als je nog 1 dag zou leven?
Nee, ik denk dat ik nog snel een groot feest zou geven en mezelf daarna helemaal lam zou zuipen
Dan merk je er waarschijnlijk ook het minste van lijkt me...
Voor wat? Voor je dood?Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:25:
hopen dat ik me niet verslaap?
Alleen de vraag dan weer, keiharde muziek, heftige, of juist heel rustig. Want in je hoofd zal het natuurlijk chaos zijn. Of je moet er weer geestelijk "klaar" voor zijn.
2. Of je zou niet meer kunnen genieten op de laatste dag omdat je "triest" geworden bent om het feit dat zometeen het licht uit gaat.
Afscheid nemen van familie vrienden etc..
Als laatste van een hoog gebouw afspringen
[ Voor 42% gewijzigd door lowfi op 28-05-2005 22:03 ]
onder het roken nog ff al mijn vrienden/familie langs gaan om afscheid te nemen en heel veel lekkere muziek luisteren... misschien nog een nummer uitzoeken voor de begrafenis/crematie...
edit:
of doen wat Lo-Fi zou doen natuurlijk...
of een variatie daar op, zoals een kogel door je kop o.i.d.
edit2:
of je eigen graf gaan graven en kist timmeren, en dan korting vragen bij de begrafenis ondernemen
[ Voor 25% gewijzigd door McKaamos op 28-05-2005 22:04 ]
Waarom moet iemand anders jouw rotzooi opruimen? Kan toch ook wel wat netter?Low-Fi schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:01:
Alle drugs gebruiken die er te krijgen is en dan tot slot van een 1 of ander hoog gebouw afspringen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dit topic is gesloten.
![]()