Toon posts:

slices gemaakt, now what?

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb men design gemaakt in Photoshop, alles in slices (segmenten) geknipt... Maar nu zit ik vast lol. Ik heb frontpage 2003 en Dreamweaver 2004 omdat ik heel weinig tijd heb om html te leren, ik ken wel een beetje basics maar niet helemaal daarom FP en DW. Nu ik wil beginnen aan men site, maar ik zit gewoon vast, waar te beginnen nu?

bon dit is wat ik tot nu toe heb.... maar verder geraak ik niet...
http://www.3tb.be/Alfasite.html
ik moet een soort van doelframe hebben ofzo: maar ik geraak er niet aan uit. Ik wil wel bijleren, maar ik kan weinig tijd maken op PAGINA'S vol css en html en dergelijke te leren. Daarmee de aanschaf van Dreamweaver van mij.

Nu, ik heb de hotspots gemaakt, maar ik weet niet waarnaar te linken, het moet terrecht komen in het lege bruine gedeelte maja, het lukt gewoon niet!

help
_/-\o_

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Dit is wel heel erg basic. Maar wat je kan doen is alles plaatjes als achtergrond erinzetten en daarover iframes. Op deze manier kan je snel wat opzetten. Het is alleen niet handig.

Misschien kan je je beter wat meer gaanverdiepen in HTML.

Verwijderd

Als je het niet kunt, en je hebt geen tijd om het te leren, dan moet je het gewoon niet doen.

Een programma als Dreamweaver of Frontpage zal je niet helpen als je geen idee hebt van hoe een webpagina werkt, en geen ijd hebt om dat uit te zoeken.

Daar komt dan bij dat ik denk dat je gewoon te lui bent. Ik ga echt geen moeite doen om hier tips voor te geven.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Beste 3TBMike, dit is eigenlijk heel simpel en zou minimaal tot je basiskennis moeten behoren wil je uberhaupt al een website maken. Het lijkt me het simpelste om gewoon een paar DW tutorials door te lezen omdat je zegt toch al weinig tijd te hebben.

Wij kunnen hier helemaal niets mee omdat we je bij elke hint die we plaatsen compete uitleg zouden moeten geven. Zoals in de FAQ ook al staat wordt er dus meer moeite van je gevraagd:
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Dit topic is gesloten.