Toon posts:

[SERV-U] vreemd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik remote administeren om zo een ftp server thuis te kunnen instellen, maar sindsdien dat ik een nieuwe computer heb kan ik raar genoeg geen accounts meer veranderen. Dus ik kan geen accounts toevoegen en dergelijke. Nu heb ik het even met een oude pc (duron) van me geprobeerd en tot mijn verbazing kan ik gewoon dan wel mijn accounts toevoegen en dingen veranderen.Op mijn huidige pc blijft zich dan een grijs vlak voordoen en verbreek de connectie met mijn server, als ik weer ga kijken of mijn gemaakte account er is dan staat tie er niet.Precies dezelfde handeling op een andere pc en het probleem doet zich niet voor.

Dit is toch wazig of niet? heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen, is het een software conflict of heeft de serv-u admin prog een bug icm een AMD 64?

B)

Verwijderd

Welke PC is er nieuw? Waar de Serv-U op draait? Heb je een oude install op een nieuw systeem draaien?

Iets meer info graag :)

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwe pc is de pc met serv-u administrator. De pc met serv-u ftp server heb ik niks aan veranderd.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
toevallig op de nieuwe PC de windows firewall aanstaan? (staat standaard aan in XP SP2)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:44:
toevallig op de nieuwe PC de windows firewall aanstaan? (staat standaard aan in XP SP2)
Neen, natuurlijk heb ik al van zulke dingetjes geprobeerd. firewall uit e.d, programma's uitdoen misschien conflict maar neen.. En een router heb ik al ook niet .

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik ben erachter gekomen wat het is, ik had mijn internet lopen via de onboard NVIDIA lan. Nu heb ik mijn kabeltje in de onboard Yukon Marvell geprikt en guess wat, het werkt nu wel.

Vreemd vind ik het wel, de oplossing icm 't onboard NVIDIA kaartje weet ik niet. Iig voor die enkeling die dit probleem tegen komt, plug je internet gewoon in de Marvel.

Bedankt iig!
Pagina: 1