Toon posts:

[XP] alleen oude interface

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb gister een sony vaio laptop gekocht.

deed gelijk al vreemd, moest een password opgeven wat ik niet wist. dus in veilige modus password van "gebruiker" gewijzigd.

na herstart zag ik alleen nog maar de oude interface, en bij eigenschappen kan ik ook niet de nieuwe interface selecteren tot mijn grote ergernis.

ook kan ik niks installeren, want als ik een cd in de drive stop, en dubbelklik op het icoon vraagt ie met welk programma ik het wil openen.

ik heb al herstart en met F8 aangegeven dat ik windows normaal wil starten, dus ik zit volgens mij niet meer in de veilige modus.

Vraag is: Waar ligt het aan dat ik alleen de oude interface heb en geen cd's kan laden?

Of is hij gewoon stuk?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Draait de 'Themes' service wel? Verder lijkt me dat dit een kwestie is van instellingen nalopen; kijk bijvoorbeeld eens naar de prestatie instellingen van je systeem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In dit geval zou ik er zelf gewoon niet aan kloten en ermee terug gaan naar de winkel, ongeacht hoe makkelijk het op te lossen is. Straks is er meer mis, waar je te laat achter komt. Als je teruggaat naar de winkel moeten ze je een nieuwe geven. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik zou zelf eigenlijk windows zelf installeren. Ik doe dit altijd als ik een pre-installed pc heb.
je weet gewoon niet 100% zeker dat het goed gebeurd is, en vaak zitten er 'aanpassingen' in de installatie, met bijv reclame van de leverancier, en instellingen die jij toch anders wilt.

de laptop zal niet stuk zijn, ik denk dat de installatie gewoon niet goed is.
als het na een nieuwe schone install nog niet werkt, zou ik naar de leverancier gaan

This message was sent on 100% recyclable electrons.