NetLimiter crasht constant

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 07:52
Hi!

Ik heb zojuist NetLimiter geïnstalleerd en een reboot gedaan zoals gevraagd na de installatie.
Maar het probleem nu is, dat NetLimiter constant crasht. Hij start netjes mee met Windows maar zodra ik in NetLimiter een tabblad of menu optie aanklik loopt hij vast. Zelfs wanneer ik de Help probeer te openen. Wat wel lukt is een limit instellen voor een applicatie...

De foutmelding in het logboek van Windows:

Vastgelopen toepassing: NetLimiter.exe, versie: 1.2.9.1, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Ik gebruik Windows XP, SP2. Iemand die dit probleem herkent of weet hoe je dit oplost?

Hier had uw reclame kunnen staan.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer eens een oudere of nieuwere versie van netlimiter te installeren

• ericafterdark
Ik gebruik nu 1.30, een oudere zie ik niet staan. De 2.0a4 maar doen dan?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
Eiríkr schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:24:
Ik gebruik nu 1.30, een oudere zie ik niet staan. De 2.0a4 maar doen dan?
Neem aan dat je een licentie heb en geen crack, kan je niet even de 'makers' mailen voor support ?, denk dat hun je beter kunnen helpen namelijk (8>

• ericafterdark
Ik heb geen licentie en geen crack, wil het eerst eventjes uitproberen.
Heb uiteraard ook op internet gezocht maar kon tot nu toe geen oplossing vinden.

Zojuist heb ik 2.0a4 geïnstalleerd en nog geen problemen. Ik kan netjes door de menu's bladeren en opties instellen, geen crash.

Verwijderd

De log files willen wel eens corrupt raken op de een of ander manier in de Documents settings/user acount/Local settings.

• ericafterdark
Ja maar ik had het met elke menu actie in het programma. Dat heeft neem ik aan niks met de log files te maken?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
corruptheid van logfiles heeft sowieso niks met crashes te maken, logfiles worden alleen geschreven, niet gelezen.

ik denk zelf dat het te maken heeft met een verkeerde versie van een dll die in windows zit. alleen het probleem is.. 'welke' daar kom je niet zo makkelijk achter.
je zou wel dingen als .net framework enzo opnieuw kunnen installeren, maar weet niet of dat zo helpt.

heb je nog andere 'rare' software draaien? (norton, apps van je netwerk kaart ofzo, virtuele netwerk apparaten?)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• ericafterdark
Wat ik heb draaien standaard is McAfee Enterprise 8, Sygate Personal Firewall Pro, Gene6 FTP Server en HP printer drivers. Verder booten er dingen van Adobe, drivers van Logitech en Java update shield. Iets van Nero en soundmanager.

Verder niks virtueels ofzo.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

McAfee v8 heeft zelf ook een portblocker component.
Die kan niet overweg met netlimiter.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• ericafterdark
Maar zou Netlimiter daardoor constant crashen? Ik heb dat bovendien uitstaan.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:30
Dikke kans dat het door SP2 komt, ivm limieten op raw sockets

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:07

makje

Professioneel prutser

razorhead schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:33:
Dikke kans dat het door SP2 komt, ivm limieten op raw sockets
Och, er zijn ongetwijffeld veel meer mensen met Win XP SP2 en Netlimiter. Ondergetekende bijv. O-)

9800x3d

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klopt.. Ik ben ook een trouwe gebruiker van Netlimiter.. 1.30 werkt helaas niet meer met SP2 en het lijkt erop dat ze er niet veel aan doen.. Ik gebruik nu Netlimiter 2 maar ik mis de statistieken optie :(

• ericafterdark
Ja versie 2 draait goed, maar kan ik die blijven gebruiken? Volgens mij las ik tijdens de installatie een eind datum van 1 juni :(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Dutchmega schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:50:
Klopt.. Ik ben ook een trouwe gebruiker van Netlimiter.. 1.30 werkt helaas niet meer met SP2 en het lijkt erop dat ze er niet veel aan doen.. Ik gebruik nu Netlimiter 2 maar ik mis de statistieken optie :(
heb hier ook winxp SP2 met netlimiter 1.3, en werkt als een tiet.. of moetik zeggen. 2 tieten

volgens mij ligt het bij jullie aan andere software icm sp2 en netlimiter, want normaal werkt het gewoon (ook bij jouw na een schone install + sp2)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• ericafterdark
Het moet haast wel te maken hebben met andere software idd.
Ik kan alleen nergens een lijstje vinden, met software die problemen oplevert.

Aangezien ik niet onbekende programma's gebruik en schijnbaar meerdere mensen problemen hebben met Netlimiter, leek het me opzich logisch dat ik er iets over terug zou kunnen vinden maar ik vind niks.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

GVR

Bij mij crashte de laatste versie van netlimiter ook ineens. Gewoon een keertje uninstallen en opnieuw installeren, probleem verholpen.

• ericafterdark
Uiteraard al geprobeerd, inclusief het opruimen van het register. Helaas hielp dat in mijn geval niet.

Verwijderd

BasieP schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:45:
corruptheid van logfiles heeft sowieso niks met crashes te maken, logfiles worden alleen geschreven, niet gelezen.

ik denk zelf dat het te maken heeft met een verkeerde versie van een dll die in windows zit. alleen het probleem is.. 'welke' daar kom je niet zo makkelijk achter.
je zou wel dingen als .net framework enzo opnieuw kunnen installeren, maar weet niet of dat zo helpt.

heb je nog andere 'rare' software draaien? (norton, apps van je netwerk kaart ofzo, virtuele netwerk apparaten?)
dat is dus niet waar de log files worden WEL gelezen want het programma laat u zien wat je per dag/maand / jaar hebt gedownload/upload

• Aerogenes
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 14:37

Aerogenes

~~~~~~~~~~~

Zelfde probleem had ik hier; XP+SP2 en nl1.30

Startte prima op, maar zodra ik een ander tabje wilde gebruiken liep het hele zaakje vast....

De oplossing bleek inderdaad om onder Netlimiter te de-installeren, vervolgens de map "Netlimiter" onder "Docs&Settings\user\Application Data\LockTime\" te verwijderen en netlimiter nog eens vers te installeren....

Dus... hoop dat je weer verder kan... !

Ik mis trouwens in alle andere progjes waarmee ik bandbreedte kan toewijzen de mogelijkheid om die limiter te schedulen, zoals dat met netlimiter 1.30 wel kan... daarom is versie 2.0 (voorlopig) ook nog geen optie, al is de mogelijkheid om daarin "grants" te maken wel weer welkom.......

~~~~~~~~~~~

Pagina: 1