Mede dankzij het lekkere weer en mijn verhuizing naar zolder... is het niet te harden daar...airco kan het met moeite rond de 30 graden krijgen.
Ik heb 2 servers:
Domaincontroller
P4 3,0 Ghz
MSI 875 mobo
1 Gb DDR 400
2x 120gb sata raid1 in Silentmaxx behuizingen
in een enlight behuizing met een chieftec 460watt eps voeding.
CPU wordt gekoeld door een Scythe passive heat sink met 2 papst fan in de achterkant van de kast.
UPS
De ftp/data server is het zelfde alleen met 2 Gb ram en 4x300Gb in raid 0 en een WD raptor als opstart schijf.
Ik wil dit eigenlijk in de kelder gaan plaatsen daar is het altijd 18 graden of kouder.. Nadeel is dat er soms wat water naar binnenkomt ( via de muur klein plasje) maar dat valt op te lossen door ze wat hoger te plaatsen...
Zijn er nog meer evt. problemen waar ik rekening mee moet houden ???
Ik heb 2 servers:
Domaincontroller
P4 3,0 Ghz
MSI 875 mobo
1 Gb DDR 400
2x 120gb sata raid1 in Silentmaxx behuizingen
in een enlight behuizing met een chieftec 460watt eps voeding.
CPU wordt gekoeld door een Scythe passive heat sink met 2 papst fan in de achterkant van de kast.
UPS
De ftp/data server is het zelfde alleen met 2 Gb ram en 4x300Gb in raid 0 en een WD raptor als opstart schijf.
Ik wil dit eigenlijk in de kelder gaan plaatsen daar is het altijd 18 graden of kouder.. Nadeel is dat er soms wat water naar binnenkomt ( via de muur klein plasje) maar dat valt op te lossen door ze wat hoger te plaatsen...
Zijn er nog meer evt. problemen waar ik rekening mee moet houden ???