[Boiling Point] Goede FPS, maar HD laadt bij nieuwe gebieden

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 18:11
Ik heb dus een probleem met het spel Boiling Point...
Allereerst even de specs:
Asus P4P800SE, P4 3ghz, 512mb ddr en Radeon 9600XT

Deze specs moeten genoeg info geven lijkt me.

Nu het probleem...

Wanneer ik in het spel kom merk ik het al direct, zodra ik met de muis een ander stuk beeld in het vizier houd laadt de HD als een bezetene en hapert het spel. Wanneer dit hele gebied is ingeladen loopt het als een zonnetje. Kom ik weer in een nieuw gebied, dan doet zich hetzelfde probleem weer voor.

Ik snap niet wat de reden is dat het spel constant naar de HD gaat schrijven/lezen.
Nieuwste Intel drivers, Catalyst drivers zijn geïnstalleerd.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Die vraag kun je het beste hier stellen:
[rml][ PC] Boiling Point: Road To Hell[/rml]

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 13:20
Low-mem en gaat ie misschien swappen? Check je geheugen gebruik voor het gamen eens en miss tijdens het gamen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In het topic over Boiling Point is al vaak het probleem voorgekomen met mensen die maar 512MB ram hebben.
Voor dit spel heb je eigenlijk 1024MB ram nodig om soepel te lopen.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 18:11
Heb er even 1 gig ram in gezet om te testen, met 1gig aan ram werkt het idd stukken beter. Heel af en toe nog eens een hapering, maar niks aparts.
Heeft iedereen dit probleem dan met 512? Zo apart vind ik dit spel er niet uitzien. Niets hoogstaands qua graphics ofzo.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
benchMarc schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:55:
Heb er even 1 gig ram in gezet om te testen, met 1gig aan ram werkt het idd stukken beter. Heel af en toe nog eens een hapering, maar niks aparts.
Heeft iedereen dit probleem dan met 512? Zo apart vind ik dit spel er niet uitzien. Niets hoogstaands qua graphics ofzo.
Tsja, de omgeving is gewoon erg groot.
Ja, er zijn heel veel mensen die dat probleem hebben, kijk maar ns in het topic over Boiling Point.
Pagina: 1