Ik zag op een aantal site's dat er een xfx 6800ultra stond met 512mb, ik ben erg benieuwd of er een geluksvogel is die al ervaringen heeft met deze kaart of misschien zelfs al in sli
Aan 512 MB op een kaart heb je voorlopig nog niet veel, laat staan 2*512 MB.
Tegen de tijd dat al dat geheugen volop benut wordt is de core van de kaart toch al weer verouderd.
Tegen de tijd dat al dat geheugen volop benut wordt is de core van de kaart toch al weer verouderd.
Zoals die boven mij ook zegt: 512 mb heeft nauwelijks invloed op de performance dat is gebleken uit reviews. De kaart krijgt daardoor een stuk slechtere prijs/snelheids verhouding..
waarop bazzer jij dan je bronnen dat hij sneller is of wat dan ook? kijk hier is wel wat zodat de 512 over een paar jaar goed benut kan worden en de gpu`s zullen nog goeie prestatie winst opleveren over 2 jaar: Klikker de Klikturrrbothijs schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:55:
Ik zag op een aantal site's dat er een xfx 6800ultra stond met 512mb, ik ben erg benieuwd of er een geluksvogel is die al ervaringen heeft met deze kaart of misschien zelfs al in sli
Ik weet niet waar jij ziet staan of hij vraagt of hij sneller is?DaannO schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:03:
[...]
waarop bazzer jij dan je bronnen dat hij sneller is of wat dan ook? kijk hier is wel wat zodat de 512 over een paar jaar goed benut kan worden en de gpu`s zullen nog goeie prestatie winst opleveren over 2 jaar: Klikker de Klik
Hij vraagt of iemand ervaringen met t beest heeft....
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
ik reageerde in het algemeen want de andere zeggen dat de procs van de kaart het niet uit houd met het geheugen en deze dus wel en heeft dus ook snelheids winst.Yofresh_750 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:23:
[...]
Ik weet niet waar jij ziet staan of hij vraagt of hij sneller is?
Hij vraagt of iemand ervaringen met t beest heeft....
Loont voorlopig niet en zeker niet gezien de prijs. Ik geloof dat digi-life een review heeft.
Niet op voorraad.
in SLi word dacht ik maar het geheugen van 1 kaart gebruikt...Janssen schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:57:
Aan 512 MB op een kaart heb je voorlopig nog niet veel, laat staan 2*512 MB.
Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.
Nee, daar is de verbinding echt te klein voor. Maar wat wel waar is, is dat grote gedeeltes van het geheugen gespiegeld worden... de kaarten hebben bijvoorbeeld dezelfde textures nodig.
U vraagt, wij antwoorden.
Op Xtremesystems kan je een vergelijkende test vinden van iemand. Hij heeft zijn BFG 6800Ultra met 512MB vergeleken met een 26MB variant, de 512MB was tusen de 0 en 5 % sneller ofzoiets. Hij heeft ze later ook in SLi getest. Ik wil je die link wel geven, maar XtremeSystems lijkt down te zijn atm... Ik kan er toch niet op iig
Pagina: 1