Ik zit in zeer sterke twijfel, of ik nu de acer zou nemen of de mio ? wie heeft er goede / slechter ervaringen ???
Verwijderd
Allebei niet..neem gewoon een TomTom..488 bij Mediamarkt.. Veel beter..
Klanten van mij hebben die MIO als vele keren teruggebracht omdat die hun gewoon bij een rechte straat ineens rechtaf stuurde.. Dus hij stuurde ze om in plaats van de kortste of snelste weg.
Acer..sja..acer he..niet echt snel.
Neem gewoon TomTom..
Klanten van mij hebben die MIO als vele keren teruggebracht omdat die hun gewoon bij een rechte straat ineens rechtaf stuurde.. Dus hij stuurde ze om in plaats van de kortste of snelste weg.
Neem gewoon TomTom..
offtopic:
by the way..2 jaar geregd en al 1 post?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 14:33 ]
je bedoelt neem ik aan TomTom go?Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:31:
Neem gewoon TomTom..
offtopic:
offtopic: ik ben ook al een tijd lid, en post niet zoveel. Vooral de laatste tijd pas
Verwijderd
Ja ik bedoel Tom Tom Go..die is nu bij mediamarkt 488 en bij Dynabyte 599 met kaarten van West Europa..ff voor je opgezocht..hellboy123 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:25:
[...]
je bedoelt neem ik aan TomTom go?
offtopic: ik ben ook al een tijd lid, en post niet zoveel. Vooral de laatste tijd pas
offtopic:
ja..ik ook..maar niet 1 post in 2 jaar
ja..ik ook..maar niet 1 post in 2 jaar
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 15:30 ]
En als je nou een apparaat wilt hebben wat je ook nog makkelijk mee kan nemen? (binnenzak?) Ik vind zo'n tomtom go toch iets te lomp. Zelf zit ik nog een palm+bluetooth gps te overwegen. Maar zo'n acer is toch ook wel voordelig. Tomtom kan er toch ook opgezet worden?Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:31:
Neem gewoon TomTom..
offtopic:
Verwijderd
Ja tomtom kan er wel opgezet worden..maar Acer maakt gebruik van z'n eigen software..navigator.
Is engelse software..met een duitse handleiding..in Nederland..:x
Dan kan je beter kijken naar zo'n IPaq met Tom Tom..als je ze nog kan vinden. Sja ik ben gewoon niet zo'n fan van die andere merken. En je moet ook rekening houden met de kwaliteit en snelheid van zo'n ding. Bij de TomTom heb je een goeie speaker achterin die goed te verstaan is en een mooibeeldscherm en snelle proc in dat ding. Bij een PDA heb je een speaker van bedenkelijke kwaliteit..die acer dan..en hij is nou ook niet echt snel die Navigator software..
Ik denk dat je bij een beetje winkel wel een aantal modellen kan testen. Gewoon ff in de winkel zien hoe het werkt.
Dan kan je beter kijken naar zo'n IPaq met Tom Tom..als je ze nog kan vinden. Sja ik ben gewoon niet zo'n fan van die andere merken. En je moet ook rekening houden met de kwaliteit en snelheid van zo'n ding. Bij de TomTom heb je een goeie speaker achterin die goed te verstaan is en een mooibeeldscherm en snelle proc in dat ding. Bij een PDA heb je een speaker van bedenkelijke kwaliteit..die acer dan..en hij is nou ook niet echt snel die Navigator software..
Ik denk dat je bij een beetje winkel wel een aantal modellen kan testen. Gewoon ff in de winkel zien hoe het werkt.
Bij de PdaShop verkopen ze de Acer N35 zonder software (dus goedkoper), en dan zou je zelf TomTom erop kunnen zetten.
Ik heb 'em daar laatst gekocht voor mijn vriendin, en dat werkt perfect.
Ik heb 'em daar laatst gekocht voor mijn vriendin, en dat werkt perfect.
Je snapt het geloof ik niet echt he. Die Acer is een pda, met Windows Mobile enzo. Schijnt dat er wel eens mensen zijn die, houd je vastVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:33:
Ja tomtom kan er wel opgezet worden..maar Acer maakt gebruik van z'n eigen software..navigator.
Ook zeg je dat klanten de Mio hebben teruggestuurd omdat deze hen rechtsaf stuurden op een straat waar je alleen maar rechtdoor kan. Dan heb ik nieuws voor je, dat ligt ook aan de software. Je kunt TomTom namelijk ook prima draaien op een Mio 168. Er is dan dus een probleem met de software, niet met de Mio.
TomTom Go is overigens niet echt vergelijkbaar met een PDA, omdat deze puur voor navigatie dient. Een PDA is een mini-computer.
[ Voor 17% gewijzigd door TMC op 30-05-2005 02:42 ]
Verwijderd
Ik snap het helemaal hoor. Ik weet dat ze allebei een PDA zijn, maar kijk dan wat ik zeg over die dingen. Mindere speakers..dat heb je nou eenmaal op een PDA, minder snel..dat heb je nou eenmaal op een PDA. En dat het een probleem met de software is ok..dan moet ie zeggen dat ie een losse PDA koopt met losse TomTom software..
Zero_-_NL, voor een dergelijk 'wat moet ik kopen' topic wordt toch echt meer eigen inzet verwacht: deze ultrakorte topic straalt nogal luiheid uit. Ga er eerst eens zelf mee aan de gang en verdiep je in de mogelijkheden van de modellen, dan kan je daarna zelf prima een keuze maken. Succes 
Lees ook even Algemene gedragsregels (Netiquette) goed door graag.
Lees ook even Algemene gedragsregels (Netiquette) goed door graag.
[ Voor 12% gewijzigd door Remy op 30-05-2005 08:51 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()