Toon posts:

Probleem met downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik download al enkele jaren torrents. Ik gebruikte sinds 1 jaar Azureus om mijn anime te downloaden. Maar sinds 4 weken blijven de smilies (die aangeven of hij al download) gewoon rood. Er gebeurt gewoon helemaal niks. Ik gebruikte de nieuwste versie van Azureus. Ik heb andere dingen geprobeerd zoals Bittcomet enzo maar daar werken de torrents ook niet. Help me alsjeblieft met die probleem.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Misschien dat je je oude tracker niet meer kan gebruiken (dus dat je je torrents ergens anders vandaan moet gaan halen). Probeer het eens met legale torrents (bijvoorbeeld van purepwnage.com) of werken die ook niet?

MechWarrior || Monsters Game

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 17:57
Heb je een firewall? check of de goede poort (nog) open staat: 6881.
Doe in azureus de nat/firewall test, staat in menu "tools".
Staan in je modem de goeie poorten open?
Check de site waar je je torrents download of ze een andere tracker url gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik had na de nieuwe Azureus me firewall nog geen toestemming gegeven voor internetverbinding via Azureus. Bedankt. En alles wat ik download is natuurlijk legaal. :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je in het vervolg zelf even zoeken? Verder had je dit zelf ook wel moeten kunnen bedenken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.