Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
In IE zelf kun je dat al doen, je gaat naar internetopties in het menu extra, je klikt op inhoud, en klaar!
(wel moet je hem zelf instellen)!
(wel moet je hem zelf instellen)!
Is dat admin only rechten? want gebruikers mogen dat niet uitschakelen
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Je kunt daar een wachtwoord instellen, zonder dat wachtwoord kun je deze instellingen niet wijzigen.
🌞🍃
maar ik zie in IE niet echt de optie van block alle sites, behalve: *10 sites*
of werkt de lijst hierachies? eerste toegestane sites en dan kijkt ie naar de volgende sites todat de geblockte sites komen. kan je dat met wildcards dan wel aangeven?
of werkt de lijst hierachies? eerste toegestane sites en dan kijkt ie naar de volgende sites todat de geblockte sites komen. kan je dat met wildcards dan wel aangeven?
Bij internet opties naar tabblad "Inhoud" daar klikken op "Inschakelen"
Daar bij toegestane sites invullen: * en dan klikken op Nooit, daarna de 10 sites toevoegen en daarbij klikken op altijd
Dan zou het moeten werken volgens mij
Daar bij toegestane sites invullen: * en dan klikken op Nooit, daarna de 10 sites toevoegen en daarbij klikken op altijd
Dan zou het moeten werken volgens mij
Pagina: 1