[Software] beperkte toegang tot websites

Pagina: 1
Acties:

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
ik ben opzoek naar iets, een programma of iets dergelijks, waarmee ik een restrictie kan maken voor het internet. Ik zou graag willen dat een gebruiker maar bepaalde websites mag bezoekn (stuk of 10). De rest van het internet mag niet toegankelijk zijn. Uiteraard mag de gebruiker dit niet kunnen wijzigen.

Ik ben hierna al een tijdje opzoek maar heb niks concreets gevonden als content filtering software, wat ik dus niet nodig heb.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

In IE zelf kun je dat al doen, je gaat naar internetopties in het menu extra, je klikt op inhoud, en klaar!
(wel moet je hem zelf instellen)!

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
Is dat admin only rechten? want gebruikers mogen dat niet uitschakelen

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt daar een wachtwoord instellen, zonder dat wachtwoord kun je deze instellingen niet wijzigen.

🌞🍃

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
maar ik zie in IE niet echt de optie van block alle sites, behalve: *10 sites*
of werkt de lijst hierachies? eerste toegestane sites en dan kijkt ie naar de volgende sites todat de geblockte sites komen. kan je dat met wildcards dan wel aangeven?

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 12:31

hellbringer

Weeeeeeee!

Bij internet opties naar tabblad "Inhoud" daar klikken op "Inschakelen"
Daar bij toegestane sites invullen: * en dan klikken op Nooit, daarna de 10 sites toevoegen en daarbij klikken op altijd

Dan zou het moeten werken volgens mij
Pagina: 1