Toetsenbord+muis hangen soms tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-02 13:59
Ten eerst sorry als dit in het verkeerde topic staat maar ik weet namelijk zelf niet waar het mee te maken heeft ds plaats ik het hier maar....

Ik heb een: Mobo: MSI K8N Neo2
AMD64 3500+
1024 MB/ram
ATI Radeon 9800 Pro

en als ik ga gamen (voornamelijk bij valve games HL2, CSS) dan blijft mijn toestenbord af en toe hangen en doet mijn muis het ook niet meer.... wat is dit?? (ik gebruik een draadloos toetsenbord maar heb een gewone geprobeerd maar die deed dat ook) Ik dacht misschien staat quality te hoog ofzo maar als ik de test doe die standaard in CSS zit haal ik 107 FPS dus dat is het ook niet lijkt mij? Maar het rare is toch dat hij het bijv. bij World of Warcraft nooit blijft hangen. Hebben jullie enig idee hoe dit komt/waar het aan ligt?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Lijkt me dat dit in 'Overige Hardware' hoort, maargoed maakt niet uit :).

Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd? Lijkt me niet zo moeilijk aan te komen, en ligt ook nogal voor de hand.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:39:
Lijkt me dat dit in 'Overige Hardware' hoort, maargoed maakt niet uit :).

Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd? Lijkt me niet zo moeilijk aan te komen, en ligt ook nogal voor de hand.
Lezen is ook een vak :/

Probeer eens via Apparaatbeheer je keyboard eruit te gooien en dan te rebooten, dan zal windows zelf nieuwe standaard drivers er voor aanmaken. Misschien helpt dit.

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
heb je een usb of ps2 toetsenbord

sommige ps2 toetsenborden geven problemen met dit moederbord

Verwijderd

Kawaii schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:49:
[...]
Lezen is ook een vak :/

Probeer eens via Apparaatbeheer je keyboard eruit te gooien en dan te rebooten, dan zal windows zelf nieuwe standaard drivers er voor aanmaken. Misschien helpt dit.
Wat bedoel je? Mn eerste zin was ook als reactie op zijn "sorry als dit in het verkeerde topic staat"'...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:18:
[...]

Wat bedoel je? Mn eerste zin was ook als reactie op zijn "sorry als dit in het verkeerde topic staat"'...
Wat hij bedoelt is dat je stelt dat hij een ander toetsenbord moet proberen, terwijl in zijn openingspost duidelijk staat aangegeven dat hij dit al heeft gedaan.
cuberob schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 09:20:
(ik gebruik een draadloos toetsenbord maar heb een gewone geprobeerd maar die deed dat ook)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Ach natuurlijk, stom stom 8)7. Goed lezen schiet er nog wel eens bij in, ook handig op school af en toe :p

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Pagina: 1