Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Canon Ixus] spanningen op aansluitingen accu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al een paar maanden mijn defecte Ixus 400 liggen en eigenlijk wil ik daar even aan gaan knoeien. Nu is alleen mijn vraag wat de spanningen op aansluitingen zijn omdat ik even geen accu heb en er een netvoeding op aan wil sluiten. Ik ben er al achter dat de spanning 3,7V is maar er zit nog een derde aansluiting op (bij de meeste accu's staat er een T bij; denk dat met deze de camera kan checken of de accu er in zit of de temperatuursensor?). Heeft iemand een idee? Of hoef ik die niet per se aan te sluiten (vind het wel wat link :P ).

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

De T staat meestal voor Temperatuursensor. Ik denk dat je die prima kan loslaten, als het inderdaad een temperatuursensor is dan is het ergste wat kan gebeuren dat je camera gewoon niet aangaat.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord. Toch doet hij helaas niets dus maar even een accu besteld.

Helaas weet ik nu alleen niet of hij niet aangaat door een defect van de camera of door het niet aansluiten van die derde pin :P Maar goed, mocht ik meer weten dan edit ik deze post wel even voor het geval iemand dit nog eens leest :)