Toon posts:

[wlan]Linksys wrt54g + linksys wireless g pci card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een heledag geprobeert!

Ik steek wlan kaart in pc.. geinstalleerd met daarvoor bijgeleverde setup.

ondertussen router geinstalleerd op me PC via router setup.. Deze pc heeft gewoon internet (kabel naar router)

Alleen de wlan card doet het gewoon niet.. ik zie hem wel via PC 1 hem wel op het netwerk.. kan bestanden sturen alles! Heb ook gewoon een IP, gateway etc. geen internet en geen router acces op pc met wlan kaart.. Wat moet ik doen ?

sorry van eventueel slechte uitleg en being noob...

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 00:01:
Alleen de wlan card doet het gewoon niet..
Dit is essentieel, doet de WLAN kaart het niet (driver probleem/installatie probleem/kaart probleem).

Of installeert de WLAN kaart prima, maar werkt alleen internet niet?

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
Verwijder eens alle verbindingen behalve de LAN en WLAN verbinding (dus alle bruggen en dail-up verbindingen) probeer dan eens te pingen naar 192.168.1.1

Verwijderd

Topicstarter
Alles is ge-installeert zonder problemen, kreeg ip gateway etc. gewoon wat je normaal ook nodig heb!

Dat pingen krijg ik foutcode 65. Wat houd dat in ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb de pci kaartje in mijn pc gezet (met sp2)

en werkt gewoon! me broertje heeft nu kabel internet!

Bedankt allemaal

Oh ja .. kan die kaartje ook beveiligt worden ? niet router maar kaartje zelf

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
je bedoelt het draadloze signaal, dit stel je in op de router en dan is het beveiligd.. of wil je voorkomen dat iemand anders jou kaartje gaat gebruiken ofzo?
Pagina: 1