http://home.wish.net/~netsurfer/femme.html
Wow... is dit waar of niet???
??
??
Ik ben niet verantwoordelijk, by the weg...
Wow... is dit waar of niet???
Ik ben niet verantwoordelijk, by the weg...
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het wel met je eens hoor Tom, maar wat je hier zegt klopt niet voor 100% volgens mij,Op donderdag 11 januari 2001 17:27 schreef Tom het volgende:
En waarom heeft ie die site gemaakt? Omdat ie het een kut actie vind dat de adjes/modjes een aantal mensen niet mogen, achter z'n rug om. Waar is ie zelf mee bezig? Ergens een site online zetten waar ie iemand ook voor lul zet...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
Niks zielig. Gewoon goede grap.:)Op donderdag 11 januari 2001 17:27 schreef Tom het volgende:
En waarom heeft ie die site gemaakt? Omdat ie het een kut actie vind dat de adjes/modjes een aantal mensen niet mogen, achter z'n rug om. Waar is ie zelf mee bezig? Ergens een site online zetten waar ie iemand ook voor lul zet... als ie het zelf zo onprofessioneel vind dat er een topic heeft gestaan in dat crewforum over users, moet ie ook niet zo'n zielige site maken.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Hey ik ben d'r ook nog, de 1e keer had ik zoiets van: wat sneu,Op donderdag 11 januari 2001 18:02 schreef saviour het volgende:
Moest niemand erom lachen, behalve Ray en ik?
Zoietz moet je niet al te serieus nemen
Verwijderd
Verwijderd
Don't You stare there, Operate!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
zie dit draadjeOp donderdag 11 januari 2001 21:52 schreef Revolution het volgende:
Zit Femme nu trillend in een hoekje of heeft hij ook nog lef genoeg om hier een reactie op te posten?
Verwijderd
HALLO, dit is al voorbij geweest, kappuhOp donderdag 11 januari 2001 22:12 schreef klmurphy het volgende:
Hier konden de Adjes natuurlijk op w8en!
Laten we het erop houden dat er teveel prik in de cola zatIk moet wel toegeven dat ik het ook niet vond kunnen hoor maar zoiets moet je vergeten (Femme had blijkbaar te veel op toen hij die topic opende )
Verwijderd
Zeker bomen die zichzelf hoger vinden dan ze in werkelijkheid zijn...hoge bomen vangen veel wind zal ik maar zeggen
Aannames zijn fataal.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq