shift+enter+spacebar

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02
dit geeft bij mij piepjes uit die mooie pcspeaker van mij.....waarom?, enig idee?
verder gebeurt er niks eigenlijk, leuke feature.....heeft het nog nut?

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Bij mij gebeurt er niks.

Why in hell's name zou je deze combi gebruiken?

LinkedIn WoT Cash Converter

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-08 14:09

MLS

Dit gebeurd ook als je zeer veel knoppen tegelijk indrukt.
Je moet maar eens opletten in spelletjes, waarbij je veel knoppen tegelijk moet gebruiken. Of ik had het ook met een virtuele piano op de PC, zodat je met je keyboard ASDFGHJKL zeg maar alle toetsen van een octaaf kon bespelen. Als je dan meerdere tonen tegelijk indrukte, dan flipte je PC of tenminste hij kon het niet meer aan.
Terwijl andere combinaties van evenveel noten wel konden.

Dit heeft waarschijnlijk iets te maken met de werking van de chip in je keyboard, die kan bepaalde combinaties wel aan en sommige niet. Als hij het niet aankan zal je PC gaan piepen (zal wel door worden gegeven op een een of andere manier).

Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de inrichting van de printplaat van het keyboard.

Shift SPC en Enter is dus een combinatie die je keyboard niet kan verwerken...

Verwijderd

of je keyboard buffer raakt vol en daarom piept ie.

Verwijderd

Ja, bij mij op m'n M$ Natural Keyboard doet deze combinatie het scherm in 1x naar beneden scrollen, "PageDown" functie dus.

Verwijderd

Bij mijn opent hij de pagina, waar ik ben, gewoon in een keer in een nieuw venster!!! Relaxed man! Thanx!

Verwijderd

mmm
Bij mij gebeurt er niks. Ook geen piep.

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-07 10:18

Roelof

Illustrious Wolf

Bij mij scrollt een pagina met shift space naar boven, met ctrl space naar beneden.

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

Verwijderd

Ehhm .. SHIFT .. nog niks ..

SHIFT + ENTER .. nog steeds niks

SHIFT + ENTER + SPATIE = scrollt naar beneden. Maarja, dat doet ie altijd als je op spatie ramt .. (Netscape)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59
Heb ik er ook nog 1:

SHIFT+CLICK is link in new window openen...

:)

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
shift spatie =naar boven
spatie = naar beneden

Verwijderd

ja bij mij pieptie ook met shift+enter+spatie, maar dat kan ook komen omdat ik een keyboard van ruim 12 jaar oud heb. Dat blijven toch de relaxte ramplanken :) je kan er bier overheen gooien, je monitor mee van je bureau meppen, wat je maar wil en ze gaan nie kapot. :)

maar weer ff on topic, het zou best wel eens aan die buffer kunnen liggen. mijn ramplankie geeft ook vrij snel die piepjes, wsch omdat ze 12 jaar geleden nog nooit van een buffer in een keyboard gehoord hadden.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 20:24

Tuinhark

Retro

Zit de buffer dan in het keyb? Ik weet nog dat ik ooit een .SYS dingetje had voor DOS, waarmee je de buffer op een aantal tekens kon instellen. Dat was erg practisch. :)

Bij mij doet shift+enter+space nix.
Pagina: 1