"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Verwijderd
Mooi, ik kende geen van de teams (ben niet zo'n actieve posten hier op got) dus ik dacht ik zie wel wat het wordt, zolang ik maar flink mag stampen.
Ik heb al eens rondgezocht maar ik kon niet vinden hoe het nou precies zit met de Internet Connection Plan instelling. Wat mij betreft maakt dat ding gewoon verbinding op het moment dat het nodig is, ik heb toch adsl dus dat is het probleem niet. Alleen welk instelling kan ik dan het beste nemen? Ik heb nu de standaardinstelling van 12 uur maar laten staan, omdat ik niet precies begrijp of de optie "selecting all jobs" nou doet wat ik wil of juist niet. Iemand die het wel weet?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 19:47 ]
Een wilde gok: Uploaden als alle jobs die in de queue zitten gedaan zijn???
Als je gewoon wil flsuhen als er een job gedaan is, zet je je internet connection plan best op "when online" Dit is de standaard instelling
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Er blijven nogal wat Fokkers alleen daar hangen, mssn een idee om zulke wetenswaardigheidjes ook daar te posten ? http://forum.fok.nl/topic/707892/5/50#27555139Kristof schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:53:
Wat die "selecting all jobs" is, weet ik zelf niet.
Een wilde gok: Uploaden als alle jobs die in de queue zitten gedaan zijn???
Als je gewoon wil flsuhen als er een job gedaan is, zet je je internet connection plan best op "when online" Dit is de standaard instelling
[ Voor 31% gewijzigd door TommyGun op 01-06-2005 21:50 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
http://www.find-a-drug.or...topic.php?t=4416&start=60TommyGun schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:48:
Heb nog eens wat rond gekeken en ik zie mensen met een veel hogere CPU rating terwijl sommige CPU's gelijk liggen aan die van mij. Is 120 / 130 wel een normale CPU rating voor mijn systeem of is er iets niet pluis aan mijn kant?(Of heb ik teveel met AMD's vergeleken?
). Maar gaat best lekker hiero. Ik hoop vanavond in de stats te staan
Misschien heb je hier iets aan
Lekkere lijstVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:51:
[...]
http://www.find-a-drug.or...topic.php?t=4416&start=60
Misschien heb je hier iets aan
P4 3.4GHz = 210
P4 3.0 = 190
P4 2.4 = 140
Dan vind ik mijn 120 wel heel erg weinig tegenover dit....
[ Voor 59% gewijzigd door TommyGun op 01-06-2005 21:58 ]
P4-2.8 geen HT op ca. 168
P4-2.8 HT op circa 110+105 = 215
Maar Squeez van Joint Forces heeft met een ge-oc-de P4 ook tegenvallende rating.. (3Ghz -> 140)
[ Voor 60% gewijzigd door D2DM op 01-06-2005 21:58 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Ik was m'n post nog aan het typen... Zie de editVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:55:
[...]
Misschien heeft DJNL al een geupdate lijst
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 01-06-2005 21:57 ]
Verwijderd
Mijn koetje/travelmaatje haalt ook 120 cpu/r minium op een P-M 1.3 Ghz(effectief )TommyGun schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:53:
[...]
Lekkere lijst
P4 3.4GHz = 210
P4 3.0 = 190
P4 2.4 = 140
Dan vind ik mijn 120 wel heel erg weinig tegenover dit....
Verwijderd
Straks nog eens een zelfgemaakt WC-setje erop en dan kan ie misschien nog iets hoger
Verwijderd
Neem aan dat hij 2 start vanwege Hyper Threading.
Alleen blijven ze nu al 4uur hangen op 53% en 26%, is dat normaal?
Ja, dat kan gebeuren. Soms lijkt het alsof ze blijven hangen maar ze gaan gewoon verder.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:46:
Mijn P4 2,8Ghz start 2 keer think.exe en hebben ieder ~90 rating.
Gelukkig krijg je punten voor de aantal uren dat de client met een job bezig is, dus hoe langer de job duurt hoeveel meer punten je ervoor krijgt
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Je kunt zien of ze nog draaien door bij jobinfo te kijken of de seconden doorlopenVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:46:
[ Voor 16% gewijzigd door Pepper op 01-06-2005 22:53 ]
dus...
Door je op 7 juni alsnog aan te meldenP3PP3R schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:53:
Hoe kan ik nu nog joinen om mee te doen aan de stampede?
Je mag het ook evt al hier doen, misschien is djklungel zo aardig om het ook voor jou te onthouden
Vergeet in dat geval niet het 7 juni alsnog te doen, voor het geval we het mochten vergeten
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Dat het linux is heeft onder TSC wel effect maar weet niet hoe het met FaD zit.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ik heb ook 2 keer think.exeVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:46:
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
ik vertrek zaterdag namelijk voor een weekje weg, en kan me dan niet aanmelden hier!
(maar de think client draaid wel door!)
Sorry maar je kunt je op het moment niet meer inschrijven voor de Stampede.
Ik Balachmar wil met username: Balachmar onder subteam: [DPC] Team_RC meestampen voor de Stampertjes!!!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

[ Voor 11% gewijzigd door iffy op 02-06-2005 12:38 ]
7 juni kan je je weer aanmelden, maar dan wel bij de onderste 3 - 4Balachmar schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:26:
Ik kreeg deze melding nadat ik me wou aanmelden voor de stampede.
Sorry maar je kunt je op het moment niet meer inschrijven voor de Stampede.
Ik Balachmar wil met username: Balachmar onder subteam: [DPC] Team_RC meestampen voor de Stampertjes!!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
u heeft mailMarcelloz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:19:
-- stampede stats corrected. wie was de winnaar van gisteren????--
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Nou kan ik nergens vinden welke fokkers te laat zijn, en ga dus vanuit dat ze allen in de stampede horen.
In de lepel.gromba.nl mis ik deze namen:
Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Chris, Dan-E, Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GiovanniP, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, Jordy-B, mvdlubbe
Deze namen hebben een error case: TACO1978(taco1978)
In de fok.gromba.nl/stats mis ik deze namen (zonder ooit punten hebben geleverd - ik weet niet of je ze moet toevoegen):
Afwezig, BazP, Big_Fat_Wombat, Bruce117, Cardwizard, DDaviDD, DioCePos, Dirkjan, dujour, eNaSnI, FOS4 - FOK.nl, frut666, Geert, Geisto, Hagenees1978
kaspermols282, LeisureSuitLarry, Maurice, MD8008_JOHN, Mod4fun, natasTriplesix, QNTAL, Quara, RedDevil085, rnabvME2, ROELOFS, Sitethief
spsjr, starfix, supaluke, SUTREB, XIPIE,
mensen MET punten (dus deze bestaan echt): BIGMAX, Dkeihro, Grolo,
mensen met dubbel entry: Juup?
wrong case: Nienix (NIENIX), sjoek(Sjoek), TACO1978(taco1978)
Entries missing in de stampede stat:
Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Dan-E , Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, Jordy-B, mvdlubbe
Ze hoeven niet te wachten om te worden verdeeld over 1 vd 6 GoT teams, dus op zich kunnen ze sneller toegevoegd worden aan FokStampteam..Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:08:
De members van fok! team is nog een puinhoop denk ik, ik denk dat ze nu nog steeds joinen en denken dat ze dan aan de stampede meedoet.
Is leuker voor deze beginnende crunchers om zich snel in de stats te zien.
[ Voor 9% gewijzigd door D2DM op 02-06-2005 15:51 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 15:22 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Missende Stampertjes:
- BEWARE-SCRIPT Script (????)
- DrArcheh DrArcheh
- Frank_Knopers Frank_Knopers
- GRiMLoCK GRiMLoCK
- IceEyz IceEyz
- lammmetak lammmetak
- sHELL sHELL
- source source
- Turndevil Turndevil
- Tux_Fan tux_fan
- uncle sjohie --
- [DPC]_Gwystyl Gwystyl
- microkid microkid
- xenobinol xenobinol
- d-Frag d-Frag
- Langedraak Langedraak
- roBBieH --
- whizz wwwhizz
- [DPC]Nightingale Nightingale
- Savantas Savantas
- Mirte --
- vinge vinge
- TweakBoy TweakBoy
- Kakarott Kakarott
- A3500+ TeXiCiTy TeXiCiTy
- ReTyPe Retype
- Sosos87 --
- nils.faber nils_fabe
- K21 K21
- ETHaaz --
- nickske nickske_v
- Anakin_holland Anakin_holland
- Sagi Sagi
- ShellGhost ShellGhost
- frankj ftjansen
- elgardavid --
- YopY YopY12
- Ralphie
- [NC]Powermage
- Balachmar
- P3PP3R
- frickY
- [DPC]sir_floppy
- Pepper
- DPC_Nemesis
- ... [vul hier jouw naam in]
[ Voor 3% gewijzigd door Mark83 op 03-06-2005 09:25 ]
Klein vraagje nog:
als je que leeg is en je connection plan op "When Online"staat, gaat hij dan automatisch jobs ophalen?
Nu zit ik voor de zekerheid maar jobs met de hand toe te voegen, dat hij toch maar kan doorgaan. Is dat nodig?
Whatever
Bij elk DC project heb je de mogelijkheid om:Slarioux schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:15:
Als iemand mij kan uitleggen hoe dat gaat allemaal, met de teams en de subteams en het hele verhaal, dan kan ik daar iets ove schrijven in het Fok! topic, dan zitten alle fokkertjes snel op hun plek
* in je eentje te werken
* Je bij een team te voegen (voor ons is dit uiteraard steeds DPC)
Sommige projecten bieden de mogelijkheid om substeams te vormen, maar de meesten (waaronder FaD) niet. Dit wordt gedaan door het team (in dit geval DPC) zelf.
Voor FaD is iedereen binnen DPC een aparte member. De statsbouwers bieden de mogelijkheid om subteams te maken, hetgeen zij in de stat-scripts inbouwen. Dit zijn dus "virtuele subteams". Mensen die grazen buiten DPC weten dus van deze subteams niets af...
Dus als je op FaD wil crunchen, installeer je de client, registreer je je bij FaD onder het team van DPC (teamid = 2047).
Daarna kan je je onder een subteam van DPC registreren (maar je kan ook als gewone member onder DPC grazen) , door je op te geven op de site van Dukebox, Pyrus en Marcelloz.
Voor de stampede geldt nog iets anders.
Het verhaal hier boven geldt tijdens de stampede nog steeds, maar er komt nog iets bij.
Tijdens de stampede worden er speciale teams opgericht. Dit zijn ook "virtuele teams" (net als de gewone subteams), dus wil zeggen dat ze door statsbouwers binnen DPC gemaakt worden.
Voor de stampede teams kan je je maar opgeven tot juist voor het beginnen van de stampede. De mensen die 'te laat' kwamen, kunnen zich nog opgeven, maar zullen pas na 1 week na het begin van de stampede kunnen toevoegen tot 1 der teams, maar slechts tussen de 2à3 laagst genoteerde (qua aantal punten) teams.
Voor Fok geldt iets anders. (Is trouwens eerste keer dat Fok meedoet onder eigen team).
Deze kunnen het FOKteam dus steeds versterken.
[Dit is toch wat ik ervan vernomen heb, dus graag bevestiging van mijn zever hier van een stampede-organisator]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Als je connection plan hebt staan op "when online" zal de FaD client iets voor het finishen van de huidige job een nieuwe downloaden. Als de huidige job gedaan is, zal FaD die proberen te uploaden (in veronderstelling dat er een internet connectie si => LAN, ADSL, Kabel, ...)Loco-Motiv schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:46:
woei! Eindelijk was vanochtend mijn 1e FAD-job af.
Klein vraagje nog:
als je que leeg is en je connection plan op "When Online"staat, gaat hij dan automatisch jobs ophalen?
Nu zit ik voor de zekerheid maar jobs met de hand toe te voegen, dat hij toch maar kan doorgaan. Is dat nodig?
Als je een andere optie gekozen hebt (bijvoorbeeld: 'every 12h' of 'none', of ....) en er zijn geen jobs meer in de queue, dan gaat de FaD client toch testen of er geen connectie is, en zo ja, de huidige jobs uploaden en nieuwe downloaden.
Met andere woorden: Als je een permanente connectie hebt, kan je gerust de client laten staan op "when online" en de client zal zelf completed jobs uploaden en nieuwe downloaden.
Wil je sparen, dan zet je de client op connection plan = "none", MAAR dan moet je steeds zien dat er genoeg jobs in de queue zitten. Als er een moment komt dat er geen jobs meer zijn, zal de FaD client toch proberen een connectie te leggen.
Om kort samen te vatten: In jouw geval is het dus niet nodig om elke keer op receive te drukken.
Gooi me maar bij een willekeurig team op 7 juni
FAD nickname: [DPC]sir_floppy
Komt voor de bakker!Sir_Floppy schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:41:
@djklungel:
Gooi me maar bij een willekeurig team op 7 juni
FAD nickname: [DPC]sir_floppy
Verwijderd
Want ik sta niet in de stats en niet in dat lijstje, maar klopt ook wel want heb nog niks ingeleverd.
(Gaat niet zo snel als pc maar ff aanstaat
Verwijderd
Hoe kan het dat FaD steeds opstart bij het starten van de computer c.q. useraccount. Ik wil dat dit niet automatisch gebeurt maar dat ik het met de hand opstart... en in de folder opstarten kan ik niks vinden
Verwijderd
Weghalen misschien bij Uitvoeren -> "msconfig" -> Opstarten -> Daar think uitvinken?
Merk overigens op dat de nieuwe aanmeldingen op een gegeven moment niet meer onderaan werden gezet, maar ergens werden tussengevoegd (heeft wellicht met die syncoscriptshit te maken).
[DPC] help conquer cancer @ WCG
volgens mij heb ik me goed aangemeld, zowel op de site als hier in de beginpost en in de client,
kan iemand me naam terugvinden (Reksie
Verwijderd
he Funny, ik had mij aangemeld via funcracker AAPJE dutchpowercows.org. maar ben nog nergens ingedeeld. Kan ik nog ergens bij ingedeeld worden. Bovendien neem ik aan dat er meerderen via je mail hebben aangemeld, moeten die niet ook nog ingedeeld worden?.Funcracker schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:42:
Dus voor hen die hem hadden gemist: De aanmeldingen tot op heden
p.s. Mensen die een geen voorkeur hebben maar wel een team dat ze niet willen joinen mogen dat naar mij mailen. funcracker AAPJE dutchpowercows.org.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 21:40 ]
@djklungel:
Ik zou vanaf de 7e ook graag willen joinen.
Nick: DPC_Nemesis
Team: wie er op dat moment onderaan staat
Weet niet of dat via deze weg mogelijk is, maar niet geschoten is altijd mis!
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Moet ik me nu nog opnieuw aanmelden, of moet ik gewoon wachten tot de lijst met aangemelde Fok!kers is doorgenomen?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:08:
De members van fok! team is nog een puinhoop denk ik, ik denk dat ze nu nog steeds joinen en denken dat ze dan aan de stampede meedoet. Ik heb tussen de 3 stats vergeleken.
Nou kan ik nergens vinden welke fokkers te laat zijn, en ga dus vanuit dat ze allen in de stampede horen.
Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Chris, Dan-E, Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GiovanniP, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, Jordy-B, mvdlubbe
-knip-
Ancientone, APHRODITE, BigMax, blaatjaabl, Chi3F, Dan-E , Delta-][, Disco99, Dkeihro, DOWNFORZ.NL, DzjieDub, GotC, Grolo, Guusie, Hivey, j0p3Y, Jeff1981, JeRa, Jo0Lz, Juup, Laquatus, Pollensnuiver, prayingfalcon, Prowl, Slarioux, spinnetje, ThaFreak, WooZ, Eronymus, Jordy-B, mvdlubbe
Ik was wel al voor 1 juni aangemeld voor Fok! (en sta ook in de lijst met aanmeldingen), maar ben dus inderdaad niet in de stats van het Fok!-team terug te vinden.
(Is iets wat iedereen in de lijst wel wil weten, denk ik)
Das rap gegaan Wezz6400. 'k zie dat je bij de mean green crunchin' machine bent ingedeeld.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:44:
[...]
Mooi, ik kende geen van de teams (ben niet zo'n actieve posten hier op got) dus ik dacht ik zie wel wat het wordt, zolang ik maar flink mag stampen.
Finding drugs allright..

[ Voor 8% gewijzigd door D2DM op 02-06-2005 22:03 ]
peppie12, het antwoord is trouwens
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
De FaD installatie legt een koppeling tussen bestanden met de extentie .LGO naar het bestand loader.exe. Door een .LGO file te dubbelklikken zal de loader dus starten.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:06:
Jah weer een vraagje van mij.
Hoe kan het dat FaD steeds opstart bij het starten van de computer c.q. useraccount. Ik wil dat dit niet automatisch gebeurt maar dat ik het met de hand opstart... en in de folder opstarten kan ik niks vinden. Iemand enig idee?
Bij het wijzigen van de configuratie zal Fad telkens een bestand think.log aanmaken in de startup directory (startmenu>programs>startup). Deze moet je dan verwijderen/moven.
https://u24.gov.ua/
Verwijderd
Bubbles schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:23:
offtopic:
peppie12, het antwoord is trouwensspoiler:32
Verwijderd
Ik heb bij mijn aanmelding - geen voorkeur - ingevuld.
Het is nu bijna 3 juni en weet nog steeds bij welk team ik zit.
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=l&d=20050602Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:14:
Waar kan ik zien bij welk team in ben ingedeeld.
Ik heb bij mijn aanmelding - geen voorkeur - ingevuld.
Wat is je fadnick?
[ Voor 60% gewijzigd door D2DM op 02-06-2005 23:29 ]
Ik doe al maanden mee met DPC, maar heb me zondag 29 al ingeschreven voor het FOK team. Waarschijnlijk ligt het eraan dat ik nogsteeds geen JOB klaar hebVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:08:
De members van fok! team is nog een puinhoop denk ik, ik denk dat ze nu nog steeds joinen en denken dat ze dan aan de stampede meedoet. Ik heb tussen de 3 stats vergeleken.
Deze namen hebben een error case: TACO1978(taco1978)
In de fok.gromba.nl/stats mis ik deze namen (zonder ooit punten hebben geleverd - ik weet niet of je ze moet toevoegen):
Afwezig, BazP , Big_Fat_Wombat, Bruce117, Cardwizard, DDaviDD, DioCePos, Dirkjan, dujour, eNaSnI, FOS4 - FOK.nl, frut666, Geert, Geisto, Hagenees1978
kaspermols282, LeisureSuitLarry, Maurice, MD8008_JOHN, Mod4fun, natasTriplesix, QNTAL, Quara, RedDevil085, rnabvME2, ROELOFS, Sitethief
spsjr, starfix, supaluke, SUTREB, XIPIE,
mensen MET punten (dus deze bestaan echt): BIGMAX, Dkeihro, Grolo,
mensen met dubbel entry: Juup?
wrong case: Nienix (NIENIX), sjoek(Sjoek), TACO1978(taco1978)
Hoeveel hadden we eigelijk voordat de stampede begon (en enkele weken daarvoor ivm 'opwarmen')?Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:13:
Holycow : 1011 leden![]()
![]()
als we zo doorgaan dan overstijgen we TSC! Russia qua leden
Verwijderd
Geen idee... maar onze "gewone daily output" was iets van 500K puntjes per dag.... da's nu wel even beterLoco-Motiv schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:15:
[...]
Hoeveel hadden we eigelijk voordat de stampede begon (en enkele weken daarvoor ivm 'opwarmen')?
Verwijderd
http://fad.tastats.com/te...php?Team=Dutch+Power+CowsLoco-Motiv schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:15:
[...]
Hoeveel hadden we eigelijk voordat de stampede begon (en enkele weken daarvoor ivm 'opwarmen')?
Ik dacht laat ik eens kijken of ik in de lijst verschijn, blijkt het toch wel handig om het juiste team-id in te vullen.
2407 in plaats van 2047 werkt niet

Wat gebeurd er eigenlijk met de verkeerd flushte data? Telt deze nog wel mee in de overal stats, of heb ik een ander team voor een paar dagen geholpen?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
320Loco-Motiv schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:15:
[...]
Als het goed is worden je punten straks bij het inleveren van de volgende job automagisch verplaatst naar DPC.d-Frag schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:02:
[...]
Ik dacht laat ik eens kijken of ik in de lijst verschijn, blijkt het toch wel handig om het juiste team-id in te vullen.
2407 in plaats van 2047 werkt niet,wellicht toch iets minder roken
Wat gebeurd er eigenlijk met de verkeerd flushte data? Telt deze nog wel mee in de overal stats, of heb ik een ander team voor een paar dagen geholpen?
Helaas mis ik nog een groot aantal mensen in de stats. Voor wie deze op FOK! wil posten (als dit handig mocht zijn),
Missing FOK! mensen:
[DPC]Mist
[NL]Koert
-maddie-
-Siempie
1-of-6Billion
AfterSh0ck
aind
Akudjinn
alien8ed
Allantois
allias
Angel_of_Dth
Anlock_Distronix
Annelies
aqua_man
Arvid
Atreidez
B.Roosemalen
b00st
bas1286
Bastiaan
bbtb77
Bertjuh102
blaatmaster
Boetje
bommel
braintje
broit
Carpenter
Casper
cat shit
Chaosangel
Christiaan
classpc
CONFLICT
coolrunnings
costerus
CpKurk
Cryogenics
CyberD
Cybersailor
dahei
DaMook
DaRealEve
DarkieDuck
DATABYTE03
dead_christmas
DeBas
debier
deedee
DENNIS
Deurmat
Dickbride
Disco99
Dramestics
DrDomo
DSCX
DuchessX
dumdum22
DyNaMiK
Earry
eblijsie
EcLiPsE
Edg3
ElectricEye
FataBirdy
Flying
Frankvbr
Frnz
Gait
Generator
Gieling
giemiebier
Gizmore
GMM-HAYWARD
h4nz0
Haarbalpasta
Hammie
Happ
Herr_Ratt
iBenshi
iefke
ijsmeis
InFrA-WiZ
ippy
JasperGerbers
JeRa
jethrovk
jevader
jfarmer
Jojogirl
Jonga
justhg
karstman
kattekop
Kelvinator
KermitKrul
KevinG
KMJJ
kropsla
kutje
Kz0r
Laffomatic
lampie
Libris
livEliveD
LOGICAL
longview
maarten85
maartenoei
Markfromhell
martijntje
MartinosB
masterr112
Mcjansen84
McRubz
MeaCulpa
Merlijn
Miss linoge
miss_bleu
Mooneater
MOVIE-SERVER1
mstx
Muisjes
Mupp
Naksankou
namek31
NanKing
ndr
nepas
Nevermind
Nextkiller
Nicos
NRH79
odyon
oetrik
Onno_Quist
PAALIE
passie42
PoisonouS
Qbix
Qwanta
R4z3l
RAMMER
ramsedie
Rickstah
RICO77
Rocky
ROLF
rvdb50
RWaC
Sandyman538
saussie
savale
Sc0rPi0n
Shad0w87
sidelo
sigvard
sinat
Sinph
Snahg
SnowBite
Snowblind
Solomon
Sori4Fun
Spongebong_Hempplant
stay anti
stefje
Suijk
sunny80
s_poel@hotmail.com
taart
Talyn
Tantaliser
tfd17
ThAzOnE
Tha_T
The R
Thescanman
TheSeeker_NL
TheUnreal
Thunderbunny
TiGG
tommie
TREBOR
uxorius
VALOR
Velvet
Veskander
VINNI
Viscus
VissieKieker
visvogel
w00tw00t
w2o
Wacko
WadicalWabbit
Wie_zal_het_wete
worrel
XIMMER
z3ro
zefke
Zephyros
ZiXon
_HanZ_
_Kev_
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Verwijderd
Hun hebben dus nog geen job ingeleverd?Funcracker schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:20:
Ik heb zojuist alle FOK! mensen nagelopen en er een hele mik toegevoegd aan het Stampede team. Verwacht dus een flinke increase in de stats inde DPCH van morgen en/of overmorgen.
Helaas mis ik nog een groot aantal mensen in de stats. Voor wie deze op FOK! wil posten (als dit handig mocht zijn),
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 01:34 ]
Verwijderd
a) nog niks hebben ingeleverd,
b) niet serieus gejoined zijn?
c) verkeerde team of geen team hebben ingevuld
@nightanimal: zijn we degene die altijd zo laat opblijven?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 01:40 ]
Verwijderd
kwee niej, t zijn dr nogal wat minstens 2 derde deelVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:34:
Heb ik het goed begrepen dat dit zijn de mensen die we nog missen:
a) nog niks hebben ingeleverd,
b) niet serieus gejoined zijn?
zijn er wel erg veel, of ligt dat aan mij[hele lijst]
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Verwijderd
Ja bedanktVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:40:
Ik ben zo vrij geweest om het lijstje op Fok! te zetten:
http://forum.fok.nl/topic/709628
Verwijderd
Fokkers zijn geloof ik wel in grote getale aangemeld, maar de output per persoon ligt niet zo heel hoog, maar ach, het helpt, das zekerVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:43:
[...]
Ja bedanktdat gaat mssn de output verhogen van onze FOKkers
al gaat het geloof ik wel aardig goed...
Verwijderd
Dit is mijn fadnick - TomahawkD2DM schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:28:
[...]
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=l&d=20050602
Wat is je fadnick?
Ik zie me hier niet bij staan.
Whatever en The Bearhunters is iig wel het grootste gedeelte van de output geconcentreerd... Dat is iig wel goed te zien op dit moment..
Je bent zojuist ingedeedl bij lepelVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 07:20:
[...]
Dit is mijn fadnick - Tomahawk
Ik zie me hier niet bij staan.
Excuus voor de vertraging!
Verwijderd
Dat is de oplossingVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:21:
Bij mij werd hij met installen in startup (opstarten) gezet en werkt gewoon.
Weghalen misschien bij Uitvoeren -> "msconfig" -> Opstarten -> Daar think uitvinken?
M'n nick op Fad is ook TheZoo
Van de week trouwens nog een job vernaggelt. Blijkbaar mag je de jobs na een export niet verwijderen uit de queue waar ze uit komen. Heb al gezocht in het FaD forum, maar die punten zijn dus echt weg
Naja, dan maar kijken of ik die verloren punten weer in kan halen.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Op 1 juni geregistreerd (met teamnummer 2047), 2 juni 1e result gesubmit.
Ik sta wel als individu in de lijsten van FAD:
Maar ik zie mezelf niet terug onder DPC.9379 [DPC]sir_floppy 7016945 56120 7 74 67471 2.30
Uhhh heb ik iets gemist?
(http://woo.gotdns.com/PHPFrames/Queries/QueryList.php)
krijg MySQL errors daar.. dus ff verder gezocht..

kom ik op: http://fadstats.com/Queries/QueryList.php
Site gemoved ofzo..
Misschien wijzigen in startpost?
Vast wel meer mensen die willen kijken wat de rekentijd van de FAD pakketjes zijn
btw. Gooi mij ook maar in een willekeurig team.
nickname FAD: Pepper
[ Voor 3% gewijzigd door Pepper op 03-06-2005 09:21 ]
dus...
Ik heb geen zicht op wat funcracker ontvangtVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:37:
he Funny, ik had mij aangemeld via funcracker AAPJE dutchpowercows.org. maar ben nog nergens ingedeeld. Kan ik nog ergens bij ingedeeld worden. Bovendien neem ik aan dat er meerderen via je mail hebben aangemeld, moeten die niet ook nog ingedeeld worden?.
Whatever en lepel zijn nu ook bijna compleet. Als je iemand kent die hier nog tussen staat schop hem/haar hierheen, of als je het zelf bent, als je nog niks hebt ingeleverd, dan wachten we rustig verder. Heb je al wel wat ingeleverd, kijk dan even of je FaD-nickname hetzelfde is, of dat het teamnummer op 2047 staat.
Missende Stampertjes:
- BEWARE-SCRIPT Script (????)
- DrArcheh DrArcheh
- Frank_Knopers Frank_Knopers
- GRiMLoCK GRiMLoCK
- lammmetak lammmetak
- sHELL sHELL
- source source
- Tux_Fan tux_fan
- uncle sjohie --
- [DPC]_Gwystyl Gwystyl
- Fixion Fixion
- microkid microkid
- xenobinol xenobinol
- d-Frag d-Frag
- Langedraak Langedraak
- roBBieH --
- Savantas Savantas
- Mirte --
- vinge vinge
- Kakarott Kakarott
- A3500+ TeXiCiTy TeXiCiTy
- Sosos87 --
- nils.faber nils_fabe
- K21 K21
- nickske nickske_v
- Sagi Sagi
- ShellGhost ShellGhost
- frankj ftjansen
- elgardavid --
- YopY YopY12
- Ralphie
- [NC]Powermage
- Balachmar
- frickY
- [DPC]sir_floppy
- Pepper
- DPC_Nemesis
- TheZoo
[ Voor 7% gewijzigd door Mark83 op 07-06-2005 17:27 ]
Verwijderd
P3PP3R == PepperMark83 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:35:
- STAMP-UPDATE 4 -
....blabla
Vanaf 7 Juni
- Ralphie
- [NC]Powermage
- Balachmar
• P3PP3R- frickY
- [DPC]sir_floppy
• Pepper- DPC_Nemesis
of word ik nu irritant?

P3PP3R = GoT-Naam
Pepper = FaD-Naam
[ Voor 6% gewijzigd door Pepper op 03-06-2005 09:42 . Reden: typen is moeilijk ]
dus...
Verwijderd
ik zie je inderdaad niet bij dpc staan, hoewel de stats op find-a-drug.com wel tonen dat je punten hebt ingediend de laatste dag voor team-nr 2047.(in totaal 4957 van je 7000+ punten)Sir_Floppy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:20:
Hmm ik heb het vermoeden dat er iets mis is met mijn registratie.
[...]
Maar ik zie mezelf niet terug onder DPC.
Uhhh heb ik iets gemist?
[url]http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?Nickname=[DPC]sir_floppy[\url]
maar onder de teamstats daar sta je ook niet. 'k zou niet weten waaraan het ligt

FadNick: TheZooMark83 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:35:
- STAMP-UPDATE 4 -
Vanaf 7 Juni
Zie ook een aantal posts terug.
Of moet ik nu toch nog het formpje invullen op de eeste pagina? Dat is niet echt duidelijk.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Verwijderd
Het was mij al opgevallen, je staat ook niet onder team 2047 hier. "[DPC]sir_floppy (None)"Sir_Floppy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:20:
Hmm ik heb het vermoeden dat er iets mis is met mijn registratie.
Maar ik zie mezelf niet terug onder DPC.
Uhhh heb ik iets gemist?
Misschien is bij de 2e node - installatie iets verkeerd gegaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 10:12 ]
Yep.E-jey schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:48:
Funcracker, is het niet mogelijk dat de fokkers wel gewoon het fok team kunnen joinen? Dus dat het aanmeld script gewoon blijft draaien voor fok? Of heb je dat al gedaan?
FOK! is totaal los van GoT/Tweakers geregeld. Omdat ze geen keuze kunnen maken tussen Stampede teams hebben zij wel altijd de mogelijkheid om zich in te schrijven.
We hadden al bedacht dat als het FOK! team meer gaat doen dan 5 van de 6 Stampede teams bij elkaar opgeteld, dat we ze dan op een alternatieve manier in de stats zetten. Namelijk Tweakers vs. FOK!
Mark83 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:28:
[...]
Ik heb geen zicht op wat funcracker ontvangtMaar ik heb je bij de joint forces laten joinen. Hopelijk is het zo weer goed
Perfect, dat voldoet aan het mailtje. Sorry peppie12 dat ik je even had gemist. Het was eigenlijk mijn bedoeling dat je, je wel ook nog opgaf zonder voorkeur
- d-Frag d-Frag
- Langedraak Langedraak
- roBBieH --
http://fad.lospetitos.net....php?a=t&tid=3&d=20050603
d-Frag (der Fragmeister?) heeft op ons forumpje gepost en is overgekomen van team 2407
[ Voor 26% gewijzigd door D2DM op 03-06-2005 12:18 ]
Verwijderd
nou, ze doen anders helemaal niet slecht (daily stat vandaag):Funcracker schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:36:
[...]
Yep.
FOK! is totaal los van GoT/Tweakers geregeld. Omdat ze geen keuze kunnen maken tussen Stampede teams hebben zij wel altijd de mogelijkheid om zich in te schrijven.
We hadden al bedacht dat als het FOK! team meer gaat doen dan 5 van de 6 Stampede teams bij elkaar opgeteld, dat we ze dan op een alternatieve manier in de stats zetten. Namelijk Tweakers vs. FOK!Maar dat zit er voorlopig nog even niet in geloof ik
1
2
3
4
5
6
7
| 262.756 De Stampertjes 1.073.889 169.107 FOK! 671.158 158.802 The Bearhunters 1.115.111 133.697 Whatever 775.163 127.313 lepel 595.649 121.855 KPZee 723.311 79.089 Joint Forces 542.940 |
verslagen door FOK!
Whatever er gebeurd, Whatever moet toch op zijn minst boven die FOKKERS kunnen blijven

Maarre toch wel klasse van ze
[ Voor 12% gewijzigd door idef1x op 03-06-2005 13:09 ]
Goed werk, FOKkers!
Whatever
maar dat is terrecht \0/
offtopic:
wacht maar we verdubbellen per weekCaLeX schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:17:
stampertjes worden ook gefokt joh
maar dat is terrecht \0/
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Verwijderd
yep, konijnen fokken gaat heel snelIts_always_me schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:50:
[...]
wacht maar we verdubbellen per week( de stampertjes)
Wie ik ook nog mis zijn RoD en [BB]Shadow. Ze stonden beide volgens mij wel in 't Joint Forces rijtje, maar ze zijn niet te vinden in de stats.D2DM schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:44:
Missende Joint Forces:whizz staat wel in de JF leden lijst, heeft wat ingeleverd maar komt hier niet voor:
- d-Frag d-Frag
- Langedraak Langedraak
- roBBieH --
d-Frag (der Fragmeister?) heeft op ons forumpje gepost en is overgekomen van team 2407

Wat doe je toch weer een hoop werk voor mij, eerst post je al een paar keer mijn pr-plaatje en nu check je ook al mijn aanwezigheidD2DM schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:44:
Missende Joint Forces:whizz staat wel in de JF leden lijst, heeft wat ingeleverd maar komt hier niet voor:
- d-Frag d-Frag
- Langedraak Langedraak
- roBBieH --
Ik sta er nu overigens wel in
I see red pixels.
Verwijderd
"Fucking idiot" zou mij ook wel in het verkeerde keelgat schieten...
NO, you fucking idiot. I'll keep doing FaD just to shut you up. It's DF all over again. Only staying in front because you're getting help from other teams. Wow, you must feel so good.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 16:21 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Nette post op het Free-Dc forumMobster schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:34:
Ik heb hem even gePM-ed