Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.
09-06-2005 - 1-of-6Billion
09-06-2005 - DyNaMiK
09-06-2005 - Frankvbr
10-06-2005 - KMJJ
10-06-2005 - Thunderbunny
[DPC] help conquer cancer @ WCG
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Maar hoe krijg ik hem aan het werk? Ik wil graag met linux (bijv Knoppix) opstarten en dan de besturing aan een andere PC overdragen, van waaruit ik FAD e.d. kan installeren op de harddisk, om vervolgens de rekentaken te starten. Ik kan wel een bootfloppy voor Knoppix 3.3 maken, maar helaas is deze distro niet meer te krijgen. Knoppix 3.9 heb ik wel, maar daarvoor heb ik weer geen bootfloppy. Het idee was om op een bootfloppy een opstartscript te zetten om een ssh verbinding te starten.
Iemand ideeën?
Anoniem: 129358
ApplausMist schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:21:
Er is nog een handjevol Fokkers binnengekomen de laatste twee dagen:
09-06-2005 - 1-of-6Billion
09-06-2005 - DyNaMiK
09-06-2005 - Frankvbr
10-06-2005 - KMJJ
10-06-2005 - Thunderbunny
Bij deze dus... Savantas doet mee bij Whatever
(Tja, pas te laat zag ik het lepelmannetje... 'My spoon is too big!'

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
* Mark83 geeft Funcracker een Juup!
11-06-2005 - ARVID;2
11-06-2005 - stefje
12-06-2005 - EcLiPsE;3
12-06-2005 - Tantaliser
13-06-2005 - coolrunnings
Anoniem: 145925
En daarbij nog CasB en Dracon voor het Fok! teamMist schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:43:
Ze blijven binnendruppelen:
11-06-2005 - ARVID;2
11-06-2005 - stefje
12-06-2005 - EcLiPsE;3
12-06-2005 - Tantaliser
13-06-2005 - coolrunnings
Mijn nick bij FaD is BTNL, ben sinds 1 Juni bezig en heb ondertussen ruim 100.000 punten. Ik heb destijds 'Geen Voorkeur' ingevuld in de veronderstelling dat je dan automatisch ingedeeld werd, dat dacht tenminste ergens gelezen te hebben.
Maar goed, welke team mag ik de laatste twee weken nog gaan helpen?Nadat je, je via bovenstaande formulier hebt opgegeven komt alles goed. We zullen op onregelmatige tijdstippen lijsten publiceren met de deelnemers per team.
[ Voor 20% gewijzigd door Blue_Thunder_NL op 14-06-2005 16:14 ]
Ik wil zoveel, maar ik doe zo weinig
Username = nautaonline. (ook nick voor FaD)
Heb me ook nog aangemeld via het formpje, op de eerste pagina.
Kan iemand me er ff bijzetten? Team is Joint Forces.
Ook de vrouwelijke infanterie wil graag toegevoegd worden bij het Fok! team:Anoniem: 145925 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:24:
[...]
En daarbij nog CasB en Dracon voor het Fok! team
inkie1010.
Morgen ga ik weer mensen toevoegen.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Er melden zich dus nieuwe mensen aan, en er zijn nog mensen die nog niet in de stampede stats te zien zijn, maar wel helemaal aangemeld zijn... lijstje volgt spoedig
En hierbijAnoniem: 145925 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:05:
Er melden zich dus nieuwe mensen aan, en er zijn nog mensen die nog niet in de stampede stats te zien zijn, maar wel helemaal aangemeld zijn... lijstje volgt spoedig
- Inkie1010
- Fuxl (roolio)
- whoops
- TheTh1ng
- Disher
- Knoekie
- Bits! (killko)
- ioko
hebben zich aangemeld, en hebben al wat ingeleverd
- MrAli
- Conorach
- RoOoYtJuH
Hebben zich aangemeld, maar zijn niet te vinden op de FaD pagina dus....
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 145925 op 23-06-2005 18:55 ]
https://u24.gov.ua/
Als het goed is wel, zijn ze onvindbaar ofzo?Jis schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:39:
_mcintosh_, weet je of ze ook al aangemeld waren via http://fok.gromba.nl?

Hopelijk lukt het nog voor de dertigste.
Anoniem: 138731
In de introductiepost van FaD werd een 5 miljoen per dag geraamd die hebben we helaas niet kunnen halen, maar het totaal van de stampede is meer dan 100 miljoen waar er 150 miljoen werd geraamd, das dan wel weer iets om trots op te zijn, al is dat wel de totale output, dus niet alleen van de stampede.
Anoniem: 109360
Volgens mij niet.Anoniem: 138731 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:48:
Zeg ik iets verkeerd als ik zeg dat deze stampede niet echt veel aandacht heeft mogen hebben van DPC achter de schermen? Geen 2e FP, er werd niets of nauwelijks iets gedaan aan de Backend van WDO om een verhaaltje aldaar te plaatsen, de organisatie half mei ging zo goed, er is erg hard gewerkt om stats enzo rond te krijgen, maar vindt toch dat het een beetje ingezakt is hoor.
In de introductiepost van FaD werd een 5 miljoen per dag geraamd die hebben we helaas niet kunnen halen, maar het totaal van de stampede is meer dan 100 miljoen waar er 150 miljoen werd geraamd, das dan wel weer iets om trots op te zijn, al is dat wel de totale output, dus niet alleen van de stampede.
Kan het alleen maar beamen.
Jammer, had zelf ook een veel hogere output verwacht, ook zonder de mega-grazers.
Anoniem: 81877
Het zou idd mooi zijn nog ff de 5e plaats overall te bemachtigen, dan is de stampede zeker geslaagd en halen we zeer binnenkort TA en wat later FDC binnen.Dat jullie maar mogen helpen dat we ook na de stampede nog de nodige teams in te halen.
Want de volgende staat al weer op de kaart voor nog 1 week.
Kunnen we dat nog net op de laatste dag van de stampede doen???
Ofwel nog 14 meloen in twee dagen.

Ofwel we hebben die MegaFlushes nodig.

Anoniem: 146008
Er zijn FOK!kers aan't flushen en die horen in het FOK! sub-team. Lijkt me toch niet zo moeilijk om te doen toch?
Schiet dan eens effe op verdomme man. Begin er anders niet aan als je het niet aan kan.
Er staan al 2 weken een aantal namen hier, die ik nog niet toegevoegd heb gezien. Dat is niet de bedoeling.
+3 GrappigOldButNotSoWise schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:29:
we passen ons aan, aan de snelheid van het FOKforum
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Beetje laat, nogmaals excuus daarvoor. Ik ben niet echt online de laatste tijd, en heb geen idee waar DJklungel precies is (hoewel het kan dat hij ergens ene bericht heeft achtergelaten, dat ga ik nog uitzoeken).
Voor de mensen die het 1 en ander gemist hebben. Ze hebben, vrij onverwacht, een ernstige vorm van longkanker ontdekt bij de pa van mijn vriendin. Nu is gebleken dat ze hier onmogelijk iets aan kunnen doen en dat hij dus eenvoudigweg ten dode is opgeschreven. Daar hij er slecht aan toe is (absurd om te zien hoe snel mensen af kunnen takelen in twee weken!) ben ik nogal veel bij mijn vriendin en hara ouders (ver van mijn huis vandaan) om ze te steunen in deze moeilijke tijd. Daar tussendoor heb ik nog net enkele deadlines voor mijn studie gehaald met 5'en en 6'jes en al, met al heb ik helaas amper tijd gehad om iets hier te doen..
We zullen na afloop een zien wat we daar allemaal aan gaan doen voor de volgende keer. Hoewel dit de laatste dag van de stampede is: stamp gerust verder na vandaag
ps als je later nog online bent, werp dan aub even een blik op het contentforum.