[Stampede] #4 FaD - Het maken van teams (vervolg)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.015 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 16:52
Afbeeldingslocatie: http://www.wilc0.com/jointforces/images/banner2.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.kazemier/koe_joint.jpg
Mochten er nog zwevende kiezers zijn... JOIN JOINT FORCES!

[ Voor 158% gewijzigd door D2DM op 30-05-2005 11:09 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op het moment ben ik al met een job bezig, die is bijna op de helft.

Maar kan ik straks op 1 juni (want dan begint de stampede toch pas?) niet een mini-flush doen? Wat anders doe ik 'te vroeg' mee met de stampede. :)

Of maakt het jullie niets uit. :+

Ik heb trouwens geen voorkeur gegeven aan een stampede team. Ik zie wel waar ik ingedeeld wordt. :P

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-12-2024

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Prutz0r schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:43:Maar kan ik straks op 1 juni (want dan begint de stampede toch pas?) niet een mini-flush doen? Wat anders doe ik 'te vroeg' mee met de stampede. :)

Of maakt het jullie niets uit. :+
Sparen voor de stampede was vorge stampede niet toegestaan, en ik verwacht dat dat deze keer weer zo is. (heb een paar weken geleden de regels gelezen, maar weet niet meer of het er weer bijstond)
Voor de eerlijkheid dus geen mini / maxiflushes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Ik denk dat Prutz0r bedoelt, dat er jobs zijn die enkele dagen draaien. Stel dat er vandaag een job start, die 5 dagen crunchen inhoudt, dan zit er dus nog 2 dagen crunchwerk van voor de stampede in...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
Dat is geen sparen maar een mooie binnenkomer. :)

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

Ik heb vanochtend het FaD programma maar weer eens opgestart en alle oude jobs die er in stonden (Van ene maand of 3 geleden voor de NC MF) verwijderd. Alleen nu wil ik dus nieuwe jobs receiven. Alleen als ik dus op receive druk dan krijg ik niet een lijstje met hoeveel jobs ik wil hebben en gaat ie ook niks receiven. Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58180/full.jpg

Stampedeteam De Stampertjes verwelkomt zijn nieuwste lid:
[...] Hier jou naam [...]

Welkom bij de Stampertjes, je vindt ons forum op http://forum.stampertjes.nl en op irc zitten we hier: irc.sorcery.net #stampertjes (hier zijn ook stats van :P)

Iedereen is meer dan welkom bij het oudste, leukste en gezelligste stampede team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88813

Anoniem: 75580 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:31:
Ik heb vanochtend het FaD programma maar weer eens opgestart en alle oude jobs die er in stonden (Van ene maand of 3 geleden voor de NC MF) verwijderd. Alleen nu wil ik dus nieuwe jobs receiven. Alleen als ik dus op receive druk dan krijg ik niet een lijstje met hoeveel jobs ik wil hebben en gaat ie ook niks receiven. Iemand enig idee hoe dat kan?
De lijst van projecten waar jij kan kiezen bevatten geen jobs. Je moet wel projecten aanvinken die op dit moment actief zijn. (bv. Proteome, Cancer, CJD, MS).
Heb je misschien geen inet connectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 11:40
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.rietdijk3/whatever.jpg
bezoek ons op ons Forum
of chat mee in irc.sorcery.net #whatever
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.rietdijk3/smile/56k.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

The_Fly schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:50:
Sparen voor de stampede was vorge stampede niet toegestaan, en ik verwacht dat dat deze keer weer zo is.
Het staat niet in de spelregels, dus... draai ik al een paar dagen proef om te zien hoe snel die workunits verwerkt worden. Dit heeft mij er op gewezen dat ik ook een tweede PC in zal moeten zetten!

Groetjes,

rpk

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101491

Sparen voor de stampede mag niet. Is waarschijnlijk ook te vinden in de stampede faq op wdo, maar die werkt dus niet. Is niet echt eerlijk tegenover de andere stampede teams. Het is dus de bedoeling dat je alles flushed op de dag voor de stampede (morgen dus...)

Echter denk ik niet dat het, gezien de aard van het project, mogelijk is alles te flushen. Jobs die 4 -6 dagen duren en die je gewoon flushed tijdens het begin van de stampede omdat ze dan pas af zijn dat gebeurd nou eenmaal. Dit valt ook niet echt onder de noemer sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-04 17:12
Het is bij de vorige stampede ook voorgekomen, dat spaarflushes uit de stats gehaald werden om een eerlijke strijd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-04 13:54
De eerste paar dagen zullen sommige mensen nog profijt hebben van grote jobs waaraan ze eerder zijn begonnen, echter heeft elk team (zelfs de meeste members) dit voordeel en dus maakt dit niet uit :)

Maar sparen voor een flush tijdens de stampede mag niet, maar natuurlijk mag je het allemaal voor 12 uur s' middags 31 mei flushen (na 12 uur komt het misschien niet meer in de stats erbij (dus om maar zeker ervan te zijn ...)

Dus sparen mag, maar flushen moet dan ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mark83 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:45:
De eerste paar dagen zullen sommige mensen nog profijt hebben van grote jobs waaraan ze eerder zijn begonnen, echter heeft elk team (zelfs de meeste members) dit voordeel en dus maakt dit niet uit :)
O-) hmmm, zal ik vandaag maar overal CJD's op de koeien zetten?, maar dan zal je zien dat ze allemaal op 31 mei klaar zijn :r

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88813 op 30-05-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88813 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:53:
[...]

De lijst van projecten waar jij kan kiezen bevatten geen jobs. Je moet wel projecten aanvinken die op dit moment actief zijn. (bv. Proteome, Cancer, CJD, MS).
Heb je misschien geen inet connectie?
Thanks, dat was inderdaad de oplossing. Ik had alleen maar HIV aangevinkt... nu dus ook wat meer :) en hij heeft ze binnen gehaald. Stamede here we come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Zo, ook 2/3 van mijn power is over; De eerste WU is verstuurd, en ik ben nieuw binnengekomen in de qik-stats. Dus is het tijd om mij aan te melden voor de stampede-madness.

Schrijf mij maar op de lijst van . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:19:

.
Je kunt jezelf hier vrij simpel aanmelden.

De stampertjes zijn echter al vrij groot, misschien een ander team een optie? (hint, hint :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101491 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:32:
[...]

.
Je kunt jezelf hier vrij simpel aanmelden.

De stampertjes zijn echter al vrij groot, misschien een ander team een optie? (hint, hint :P)
Die inschijfdinges had ik al gebruikt; die post van mij was zeg maar een soort van sluikreklame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:56:
[...]

Die inschijfdinges had ik al gebruikt; die post van mij was zeg maar een soort van sluikreklame :P
Ah, toen ik net keek dacht ik je er nog niet bij te zien staan, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Mark83 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:45:
Bovendien zul je aan het einde van de stampede last hebben van het tegenovergestelde; jobs die al even bezig zijn maar niet op tijd af komen.
Tenzij je tegen die tijd alleen nog maar kleintjes hebt natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:19:
Zo, ook 2/3 van mijn power is over; De eerste WU is verstuurd, en ik ben nieuw binnengekomen in de qik-stats. Dus is het tijd om mij aan te melden voor de stampede-madness.

Wat is dat nou voor afbeelding :?

o ja van het gezelligste stampede team >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Nogmaals even dus de melding: Sparen is niet toegestaan! In geen enkele vorm of variant, tenzij je daar een hele goede reden voor hebt. Een voorbeeld: PC's die offline ergens staan en je met de hand moet leegmaken elke week..

Sparen is niet alleen statsvervalsing, grote dumps leveren altijd scheven gezichten op en gaat dus ten koste van de sfeer. En juist voor die sfeer organiseren wij dit, dus gelieve die op een hoog niveau te houden ;)

En ja, het staat wel degelijk in de regels, maar de FAQ staat op WDO en die is helaas niet zo stabiel op het moment.

p.s. Dit even ter benadrukking van djklungel zijn post 8)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 13:55

TommyGun

Stik er maar in!

Maar iets wat ik niet kon vinden in de TS;

Ik sta nu in die lijst "geen voorkeur" maar kom ik automatisch in een groep na een tijdje?

[ Voor 23% gewijzigd door TommyGun op 30-05-2005 13:54 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TommyGun schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:42:
Maar iets wat ik niet kon vinden in de TS;

Ik sta nu in die lijst "geen voorkeur" maar kom ik automatisch in een groep na een tijdje?
Ja, de heren organisatoren zullen de "geen voorkeur"-mensjes verdelen over de diverse teams op zo'n manier dat alle teams zo'n beetje aan elkaar gewaagd zijn (voor zover dat mogelijk is en in is te schatten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 101491 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:46:
[...]

Ja, de heren organisatoren zullen de "geen voorkeur"-mensjes verdelen over de diverse teams op zo'n manier dat alle teams zo'n beetje aan elkaar gewaagd zijn (voor zover dat mogelijk is en in is te schatten).
Duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Funcracker schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:31:
Nogmaals even dus de melding: Sparen is niet toegestaan! In geen enkele vorm of variant, tenzij je daar een hele goede reden voor hebt. Een voorbeeld: PC's die offline ergens staan en je met de hand moet leegmaken elke week..

Sparen is niet alleen statsvervalsing, grote dumps leveren altijd scheven gezichten op en gaat dus ten koste van de sfeer. En juist voor die sfeer organiseren wij dit, dus gelieve die op een hoog niveau te houden ;)

En ja, het staat wel degelijk in de regels, maar de FAQ staat op WDO en die is helaas niet zo stabiel op het moment.

p.s. Dit even ter benadrukking van djklungel zijn post 8)
Het zou wel handig zijn als de FAQ's enz ergens anders ook gehost worden.
Ik heb webspace zat en hosters genoeg om dat te hosten hoor ;)
En anderen hebben dat ook al aangeboden.
Volgens mij gaat dit meer ten kosten van de stats dan dat de sfeer kan bepalen als iemand zich niet geheel aan de regels houd die hij nergens kan nalezen.

^^^

Mijn 2 centen.

***** edit *****

http://www.stampertjes.nl/faq.html

Ik heb de FaD FAQ even online gezet.
Hij mist wat plaatjes als WDO niet bereikbaar is.
Mocht iemand ze zien download ze dan even en mail ze even naar me dan gooi ik die ook wel online :D

Bij deze hebben alle nieuwe leden dus weer een FAQ om te lezen, mits ze deze link zien.

@Funckracker pas anders de link in je openingspost even aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 30-05-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Ben het helemaal eens met Allied, maar ik heb daar niets over te vertellen, storend vindt ik het wel :r maar laten we vooral de sfeer niet bederven:

Het totaal aantal leden op FaD is verhoogt van 559 gisteren naar 616 vandaag :9~ Keep on going peoples :D de toeloop van leden is omstreeks 16 april begonnen, toen waren er in totaal 350 leden waarvan er 210 in teams onderverdeeld waren = 140 teams, dat aantal was op 30 april met 180 teams verhoogd naar 324, nu...een maand later met 87 verhoogd naar de 411. met een totaal van 616 leden vandaag...Over groei gesproken! zal huist niets met de stampede te maken hebben ofzo :P Applaus voor jezelf }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
Neutrale Faq op WDO is beste, maar ziet er goed uit..

o enne:
>Joint Forces< }:O

Leuke excursies: bijvoorbeeld: Joint Forces trainings uitje

Goede / Hogere sferen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.jokechallenge.com/funny_pictures/yoda_weed.jpg

Dus laat die pc's roken en stap onze coffeeshop binnen.

[ Voor 37% gewijzigd door D2DM op 30-05-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zoals we al van een bepaald subteam gewend waren gaan een heleboel subteamleden toch weer bij elkaar in een stampedeteam zitten. Naast NGS doen TEB, Switch en volgens mij ook team Newton vrolijk aan dit spelletje mee. Is het een idee dat de stampedecrew ingrijpt dat als er meer dan vier of vijf personen van dezelfde subteam in één stampedeteam zitten alle boventallige van dit subteam te verdelen over de andere stampedeteams?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Precies. Is ook mijn mening!
Langs de ene kant is het natuurlijk iedereen vrij om te kiezen in welk subteam hij zich wil bevinden.
Langs de andere kant: als de stampede-subteams hetzelfde zijn als de normale, wat is dan de extra uitdaging van de stempede?

Misschien iets om over na te denken/stemmen tegen volgende stampede:
Is het geen idee om een bij een volgende stampede de leden te verdelen over de verschillande teams door middel van een random generator? Bijkomend voordeel hiervan is dat hierdoor alle teams min-of-meer even groot zijn (qua aantal leden).

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

of misschien sites tegen elkaar T.net vs. fok! vs. .... etc.
dat zou pas leuk zijn en nog meer communities mee zouden doen.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 23:20

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Anoniem: 40441 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:00:
[...]
Mocht iemand ze zien download ze dan even en mail ze even naar me dan gooi ik die ook wel online :D
'k heb er hier een aantal: http://www.teamnewton.nl/forum/showtopic/58/1

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarkB schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:08:
Zoals we al van een bepaald subteam gewend waren gaan een heleboel subteamleden toch weer bij elkaar in een stampedeteam zitten. Naast NGS doen TEB, Switch en volgens mij ook team Newton vrolijk aan dit spelletje mee. Is het een idee dat de stampedecrew ingrijpt dat als er meer dan vier of vijf personen van dezelfde subteam in één stampedeteam zitten alle boventallige van dit subteam te verdelen over de andere stampedeteams?
lol

Dan zouden genoemde teams niet eens mee mogen doen als alle leden mee zouden doen :?

Mensen doen wat ze willen en gaan daar zitten waar ze het leuk denken te hebben.
Zo zitten er b.v. ook een aantal leden van Team RC bij NGS in een team zodat ze eens kunnen samen werken i.p.v. tegen elkaar grazen.
En daar gaat het nu juist om.

Tevens lijkt het me niet zinvol om zo net voor aanvang van de stampede regels erbij te maken / c.q. aan te passen.
Dat lijkt mij dan weer voor een volgende stampede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
Kristof schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:15:Langs de ene kant is het natuurlijk iedereen vrij om te kiezen in welk subteam hij zich wil bevinden.
Langs de andere kant: als de stampede-subteams hetzelfde zijn als de normale, wat is dan de extra uitdaging van de stempede.
Voor oprichting waren 3 individuen nodig zonder teambanden. Wat er voor de rest gebeurd ligt vrij, ok imo.

Lijkt wel alsof iemand via het aanmeld script een oplossing wil aandragen..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
The fact that SYN flooding requi --  
To grant simultaneous access to  --  
number). The server, upon re 
......
discussion. --  
FIN:Finish --  
related. This is a huge structur --  
char *unreachable; --  
the application as soon as possi --  
fgets(tmp,MENUBUF,stdin) --  
they are mutally exclusive...] --  
client is expected to retransmit --  
The acknowledgement number field --  
\'well-known\' ports so  --  
*/ --  
sockets into the CLOSE state,  --  
To see exactly where the attack  --  
1 A ---SYN---> B --  
TCP is not committed to the conn --  
valid during the 3-way handshake --  
When a segment arrives for a lis --  
register int retcode,j=0; --  
The attacking host also must mak --  
When a segment arrives for a lis --  
* Our algorithm is simple, u --  
 --  
 --  
exit(); --  
 --  
 --  
TCP\'s case, this is done  --  
memory structures associated wit --  
figure out an unreachable host%2 --  
why the attack works.Otherwise%2 --  
Also in vain. --  
strcpy(t,optarg); --  
Increasing the default backlog i --  
void usage(nomenclature) --  
*IP Family checksum routine %2 --  
struct tcphdr tcp; --  
be spoofed to whatever the attac --  
 --  
exit(0); --  
Cox and Eric Schenk and plan to  --  
every segment and acknowledges a

[ Voor 14% gewijzigd door D2DM op 30-05-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93980

Ja, laten we vooral nóg meer lol van een stampede bederven!

Wat maakt het nu uit of er teveel leden van team X in stampedeteam Y zitten?
Een stampede gaat toch om de lol en om DPC te helpen aan wereldoverheersing???
Ik vraag me echt af wat sommige mensen nou moeilijk lopen doen hoor? Hou asjeblieft in je achterhoofd dat we dit voor de lol doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-04 16:39
Ik snap ook niet waarom tie opeens moeilijk begint te doen. Typisch.

Bovendien hebben wij Switchers deze maal gekozen om ZELF een keuze te maken voor een Stampede team ipv met zijn alleen naar het zelfde!

Is ook te zien in de verdeling.5 bij KPZee en 4 bij The Bearhunters, alleen staat bij Sweetdude en Knuppel het subteam er niet bij vermeld.

Dus: Slecht voorbeeld MarkB ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles bij elkaar getuigt deze discussie in mijn ogen van een beperkte blik op de zaak, aangezwengeld door iemand die zich alleen focussed op de subteams/stampedeteams (voor whatever reasons).

Deze persoon heeft totaal uit het oog verloren dat het in principe niet de output van de indviduele subteams/stampede-teams is wat telt; Maar dat het de boost in output van DPC in zijn geheel is waar het hele stampede-verhaal om draait.

Het idee van stampede-teams is daar "omheen" gecreerd om een extra dimensie toe te voegen aan dat hoofddoel.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 30-05-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

edit: commentaar gewist, gewoon negeren lijkt me beter

[ Voor 67% gewijzigd door Frentik op 30-05-2005 16:02 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik ben het eens met MarkB. Tenminste in zoverre dat er hele subteams voorbij gaan aan één van de grondleg-regels (raar woord :P) van de allereerste Stampede (en van alle daarna). Het in contact komen met andere DPC-ers (dat wil zeggen, buiten je eigen subteam).

Tijdens alle 4 de stampedes is daar door diverse mensen en subteams compleet aan voorbij gegaan en ook in de toekomst zullen mensen deze 'ongeschreven regel' naast zich neer leggen.

Ik heb altijd gehoopt dat de stampede-crew aansprak kon maken op het geweten van deze crunchers, maar blijkbaar zien deze het anders. Dat is erg jammer ;(

Maar met het geforceerd splitsen van deze subteams over Stampede teams zal hoogstens bereikt worden dat deze teams zullen afzien van deelname aan de Stampede en daar is werkelijk niemand mee gebaat. :)

Dus het is (zoals wel vaker in het echte leven) jammer, maar helaas, want een mooie gelegenheid om je mede-dpc-ers beter te leren kennen laat je hiermee liggen. (aan de andere kant hebben die mensen daar wellicht geen behoefte aan)....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

D2DM schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:37:
Lijkt wel alsof iemand via het aanmeld script een oplossing wil aandragen..
code:
1
2
3
4
5
6
--
hele hoop text
 --  
exit(0); --  
Cox and Eric Schenk and plan to  --  
every segment and acknowledges a
ff gegoogled op "Cox and Eric Schenk"

Volgens mij is op deze pagina de code van een dos aanval te vinden, allen heeft de "maker" ook de inleiding e.d. ook meegenomen :?

[ Voor 54% gewijzigd door Frentik op 30-05-2005 16:10 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobster schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:08:Dus het is (zoals wel vaker in het echte leven) jammer, maar helaas, want een mooie gelegenheid om je mede-dpc-ers beter te leren kennen laat je hiermee liggen. (aan de andere kant hebben die mensen daar wellicht geen behoefte aan)....
Ik ben het niet eens met deze aanname.

Het is bij geen enkel Stampede team zo dat deze altijd uit dezelfde samenstelling of alleen maar uit leden van één subteam bestaan. Je kunt mij niet wijsmaken dat er een stampede team is die er elke stampede hetzelfde uitziet... Er zullen dus altijd kansen zijn om nieuwe leden te leren kennen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 93980 op 30-05-2005 16:13 . Reden: Verduidelijking en verbouwingen zinsconstructies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Kom op zeg. Wat een flauwekul. Je weet toch dat subteamleden altijd enigzins de neiging hebben naar elkaar toe te trekken. En ja, soms gaat een heel subteam in hetzelfde stampedeteam, maar om je daar nou druk over te maken, laat iedereen lekker op zijn eigen manier lol hebben tijdens de stampede, daar was het in eerste instantie toch allemaal om te doen.

---
dit stukske toch maar weer weggehaald
---

[ Voor 14% gewijzigd door CowArt op 30-05-2005 16:45 . Reden: laten we het bij nader inzien toch maar gezellig houden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Als je een nieuwe post maakt dan staan er altijd drie regels onder het kopje "Let op".
Regel nummer 1:
Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).

Ik zou jullie willen aanraden om mensen die zich hier niet aan houden te negeren, eenvoudigweg om escalatie te voorkomen.

Verder heb ik nieuwe aanmeldingen van onze fokgek gedelete. Zijn IP is geblockt en een abuse mail is onderweg naar Demon.nl

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Mobster schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:08:
Ik ben het eens met MarkB. Tenminste in zoverre dat er hele subteams voorbij gaan aan één van de grondleg-regels (raar woord :P) van de allereerste Stampede (en van alle daarna). Het in contact komen met andere DPC-ers (dat wil zeggen, buiten je eigen subteam).

Tijdens alle 4 de stampedes is daar door diverse mensen en subteams compleet aan voorbij gegaan en ook in de toekomst zullen mensen deze 'ongeschreven regel' naast zich neer leggen.....
Dit zijn de regels van de allereerste Stampede:
De regels:
==============

Na 30 juli 0:00 is het niet meer mogelijk:
- om van Stampede team te wisselen.
- om een nieuw Stampede team aan te maken
- een Stampede team te joinen

De teams zoals ze zijn worden dan bevroren.
Wel is het mogelijk om op verzoek van team te switchen
Na 30 juli worden de stats op orde gemaakt en de teams op kracht beoordeeld.
Als we vermoeden dat team A wel erg achter loopt op team B kunnen we oproepen of iemand van team wil wisselen om dit te compenseren.
Niemand is het verplicht!

Op 7 augustus 0:00 vind een evaluatie plaats.
Na deze datum kunnen mensen de Stampede joinen, maar enkel bij de teams die het laagst staan
Dat wil zeggen bij de onderste 50%. In het geval van 6 teams, dus de nrs 4,5 en 6.

In het geval van meer dan 6 teams worden bovendien na deze week alle teams die lager staan dan #6 opgeheven.
Deze mensen dienen zich te verspreiden over de overige teams. Ook hier geldt dat dit enkel over de nrs 4, 5 en 6 mag.
Als er erg veel overige teams zijn kan het zijn dat er meer teams worden open gesteld om te joinen voor een selectie personen.
Dit om de balans niet opeens keihard te laten omslaan.

Verder verliezen alle mensen in deze opgeheven teams hun Stampede punten. Iedereen begint dus weer bij 0.
(Bij veel commentaar of goede argumenten vervalt deze regel)

Tot slot
Alle teams en overige informatie zullen ook worden bijgehouden op de Stampede pagina die binnenkort online komt.

Nog enkele punten om misverstanden uit de weg te gaan:
- Je punten komen en blijven op je je eigen ECC2 account staan!
- De naam waaronder je, je hebt aangemeld bij ECC2-109 staat ook in de Stampede stats
- Als je meedoet met de Stampede zal er helemaal niets veranderen aan de DPCH stats van ECC2-109 of de officiele stats op we webpage
- Voor de Stampede worden gedurende de looptijd virtuele stats bijgehouden voor jezelf EN het Stampede team waar je in zit
- Je kan zowel ervoor kiezen met je gehele subteam te joinen als individueel. Ook als je al in een subteam zit (zolang je maar uniek in de officiele stats voorkomt)

Wat er niet in dit draadje thuishoort:
- Commentaar op de gehouden stemrondes, dat doe je maar op IRC of waar dan ook behalve hier.

Wat er wel in dit draadje thuishoort:
- Vragen over de Stampede
- Vragen over Stampede teams
- Mededeling dat er een nieuw Stampede team is gestart
- Vragen aan mensen uit bestaande Stampede teams
- Mededeling dat je, je wilt voegen bij een bestaand Stampede team
- taunts }) Het is hier toegestaan om mensen uit te nodigen om bij je Stampede team te komen indien er iemand hier ronddwaalt die duidelijk aangeeft op zoek te zijn naar een leuk Stampede team.

Probeer het laatste wel redelijk en bescheiden te houden.
toon volledige bericht
Bron

Dus niet kletsen over 'ongeschreven regels' als er een punt is in de regels wat het tegenovergestelde beweert.

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoyalFlusher schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:46:
[...]

Dit zijn de regels van de allereerste Stampede:

[...]

Bron

Dus niet kletsen over 'ongeschreven regels' als er een punt is in de regels wat het tegenovergestelde beweert.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Om me heel even in deze discussie te mengen maar toch niet echt.

Er zijn genoeg andere teams waar mensen contact mee hebben (bijvoorbeeld via #dpc) en nu krijgen deze mensen ook de kans om eens samen ten strijde te trekken. TOP!
Nu zijn er ook mensen in teams die meer met elkaar omgaan, en deze willen ook samen strijden. Wat is daar mis mee? De teamconcurrentie gebeurt gewoon in de dailies. De "vrienden"-strijd gebeurt in de stampede-stats.

Laten we gewoon met z'n allen gaan stampen tegen onze concurrenten ... Dat is FreeDC ... niet je collega DPC'er!

Dus allemaal even wat extra beestjes besmetten en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

* Anoniem: 63996 schopt die klungel

handjes af van onze bananen ja

Afbeeldingslocatie: http://www.jukeboxshop.nl/images/beelden/food_line/1437_aap_banaan.jpg

zijn ONZE bananen

punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:27:
* Anoniem: 138731 schopt die klungel

handjes af van onze bananen ja

[afbeelding]

zijn ONZE bananen

punt
Whaha lollig plaatje :+

psst: kan dr niet over uit, zulke mooie grafiekjes dit: :9~
http://fad.tastats.com/te...utch+Power+Cows&t=AllTime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

RoyalFlusher schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:46:

Als dat echt zo is, dan neem ik alles terug. Ik weet dat ik toentertijd (toen het idee van de stampede nog in de kinderschoenen stond) vrij lange gesprekken met meerdere mensen heb gehad. Ik zal even op zoek gaan of ik daar nog iets van kan vinden (url, logs etc.) Mocht ik dat niet hebben, dan heb ik dingen uit een gesprek aangenomen als dingen die voor heel DPC zouden gaan gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Je hebt in mijn gequote stukje duidelijk zien staan dat het geen enkel probleem was om als subteam mee te doen in een Stampedeteam. Als dit wel het geval geweest zou zijn dan had men dat puntje aan moeten passen in iets zoals: Liefst NIET in subteam-verband.

Hoe men buiten de regels om over bovenstaande dacht is alleen interessant voor de mensen die in die discussie betrokken zijn geweest (als er uberhaupt een discussie over geweest zou zijn). En dus niet voor 'de rest' van DPC.

Maar je hoeft er van mij niet dieper in te gaan hoor Mobster, lang genoeg geneuzeld hierover ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

*heeft een briljant idee*

Stampede-Radio!

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
moeten we onze halve zool maar eens gaan aansporen om dat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-03 20:01
Yo, hiero!
DJ Squeez meldt zich for duty! :)

Edit: nouw we 't toch over 'for duty' hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.wilc0.com/jointforces/images/banner2.gif

[ Voor 66% gewijzigd door squeez op 30-05-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Deze stijging moet doorzetten!
Afbeeldingslocatie: http://lepel.gromba.nl/stats/grafiek.php

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Als iedereen zich ook nog es in gaat zetten door per user nog een paar pc's in te schakelen dan hebben we 'n nog mooiere outputstijging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chickn schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:44:
[...]

Als iedereen zich ook nog es in gaat zetten door per user nog een paar pc's in te schakelen dan hebben we 'n nog mooiere outputstijging ;)
Die output stijging is al te zien.... als je het vergelijkt met 1 a 2 weken geleden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 25-03 09:55

mcB

Om toch nog even terug te komen op het discussiepunt dat hele subteams in een stampedeteam zitten;

Natuurlijk moet het kunnen dat je met je hele subteam in een stamedeteam gaat. Er staat nergens dat het niet mag en als je het leuk vindt, dan moet je dat vooral doen.
Vergeet echter niet dat niet iedereen het op prijs telt dat er hele subteams in stampedeteams zitten. Ik wil zelf namelijk wel met nieuwe mensen (uit verschillende subteams en verschillende projecten) in een stampedeteam. Deze keer vond ik het dan ook erg moeilijk om een stampedeteam uit te zoeken.
Ik heb zeker lol in de stampede's dus ik doe zeker mee, maar als de huidige trend zich doorzet en er slechts een strijd is tussen 5 subteams met een paar 'losse usertjes', dan haak ik af.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20
Mwah, als ik de lijst met stampede-teams bekijk vind ik dat de teams op een uitzondering na redelijk verdeeld zitten. Zo zie je i.i.g. overal wel Alcoholicos! 8)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 14:30
Ik snap niks van dat THINK programma :|
Weet iemand wat er misschien aan mis is? Ik heb gewoon onder setup het team nummer 2047 ingevuld maar op de site find-a-drug sta ik na 1 dag nog steeds niet bij DPC ingedeeld.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 01-05 12:35

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik vond het in het begon wel opvallend dat een groot aantal subteamleden bij elkaar in het stampteam zaten. Ik had mijn keuze voor een stampteam al redelijk in het begin gemaakt en heb pas vanavond me ervoor geregistreerd. Nu zitten er wel al een aantal subteamleden in het stampteam.

Voor mij maakt het juist de subteamleden het moeilijk om het team te kiezen waar ik eigenlijk in wil gaan zitten 8)7 Wanneer een subteam wat groter is zal je dit toch vanzelf krijgen.

Edit: ik zie dus net dat ik te laat ben om meteen mee te doen :(
Ik altijd met het wachten op het juiste moment :|

[ Voor 12% gewijzigd door Xaverius op 30-05-2005 22:45 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20
Spitfire, is er al een job ingeleverd? Grote jobs kunnen meer dan een dag duren, en zolang je niks inlevert kom je jezelf ook nergens tegen in statistieken....

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Ik heb me vanmiddag nog aangemeld, kan ik niet meer meedoen dan? Ik zag staan dat de inschrijvingstermin verlengd was, en ik ging er vanuit dat het inschrijvingsformuliertje wel verdwenen zou zijn als inschrijven niet meer kon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Xaverius schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:41:
Daar kom je goed weg... >:)
Funcracker schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:57:
[...]Overigens moge duidelijk zijn dat de inschrijvingstermijn is verruimd. Dus iedereen kan zichzelf nog tot nader bericht opgeven.
Of toch niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Sloompie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:33:
Mwah, als ik de lijst met stampede-teams bekijk vind ik dat de teams op een uitzondering na redelijk verdeeld zitten. Zo zie je i.i.g. overal wel Alcoholicos! 8)
Die komen in de beste families voor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:09
Sloompie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:33:
Division Brabant is ook goed verdeeld. 4 members doen mee in 4 verschillende teams :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xaverius schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:41:
Volgens mij heeft funcracker de sluitingstijd opgerekt :*)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 88813 op 30-05-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Ik heb alle Fokkers toegevoegt in de stats... maar m'n server vindt zoveel mensen opeens niet zo leuk meer :? :'(

[edit]
235 leden is gewoon te veel om momenteel realtime te berekenen... daar ga ik nog wat op vinden (ik heb de FoKKers uit de stats gehaald)

[ Voor 42% gewijzigd door Gromba op 30-05-2005 23:47 ]

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Nou ja, mijn pctje staat alvast te crushen, ik zie wel of ik nog mee kan doen, het is sowiezo ergens goed voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Gromba schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:44:
Ik heb alle Fokkers toegevoegt in de stats... maar m'n server vindt zoveel mensen opeens niet zo leuk meer :? :'(

[edit]
235 leden is gewoon te veel om momenteel realtime te berekenen... daar ga ik nog wat op vinden (ik heb de FoKKers uit de stats gehaald)
Ik weet niet wat je realtime staat te berekenen, maar totaalstanden moet je gewoon in de database opslaan, aangezien die toch maar 1 x per 6 uur veranderen (zonde van je CPU-time :P)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gromba schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:17:
*heeft een briljant idee*

Stampede-Radio!
FOKradio (action radio) is mssn wel te doen, welke dpc crewlid is zo vrij om kevin@actionradio.nl te contacteren :)

mn broek zakt bijna af..... 686 leden Afbeeldingslocatie: http://www.538prikbord.net/e107_images/emoticons/amazed.png

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 31-05-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbelpost |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 31-05-2005 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gamerguntk/uploads/6/job.png

Let niet op de kleuren van de image ;) Remote administrator op low colors :P

Is dus op m'n Dell 200 MHz bak (64 SD Ram) die als DC++ HUB dient.

Lage CPU rating en duurt dagen voordat een job done is... Maakt mij niks uit maar help ik hier mee?

Ik draai ook op m'n workstation hoor maar die draait maar 12/7... Daarop heb ik een CPU Rating van 122 :)

[ Voor 44% gewijzigd door TommyGun op 31-05-2005 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 09:13
TommyGun schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 03:41:
Lage CPU rating en duurt dagen voordat een job done is... Maakt mij niks uit maar help ik hier mee?
Tuurlijk! Alle beetjes helpen!

Als je meer wilt helpen, kun je nog een paar pc's met snelle processoren aanschaffen en die 24/7 aanzetten, maar dat lijkt mij wat overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-03 20:01
Anoniem: 138731 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:29:
[...]

FOKradio (action radio) is mssn wel te doen, welke dpc crewlid is zo vrij om kevin@actionradio.nl te contacteren :)
[afbeelding]
Een eigen Stampede-radio zender lijkt me opzich ook een leuk idee. :) (ik zend vaak zat via internet uit) De vraag is alleen: zijn er genoeg mensen die programma's willen maken en zijn er genoeg mensen die willen luisteren?
(mssn trouwens handig om hier dan ff 'n nieuw topic over te openen?)

[ Voor 7% gewijzigd door squeez op 31-05-2005 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

DPC radio?

lachen :)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM

Suggestie: Alleen de snelste jobs aanvinken. Dwz. Cancer en CJD jobs op die bak uitvinken.

Project overzicht: averages gebaseerd op Athlon 1Ghz. http://fad.tastats.com/show_query_summary.php

Aanmelden kan nog (zie post Funcracker hieronder), dus even wat PR 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.kazemier/koe_joint.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door D2DM op 31-05-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

ben nu bezig om de stampede via het ochtendprogramma van radio veronica ( doe daar zomers het weerupdaten enzo ) te promoten , heb ook al stukje op mijn site gezet. dus eens kijken of we de stamp nog meer kunnen promoten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

RoyalFlusher schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:12:
Hoe men buiten de regels om over bovenstaande dacht is alleen interessant voor de mensen die in die discussie betrokken zijn geweest (als er uberhaupt een discussie over geweest zou zijn). En dus niet voor 'de rest' van DPC.

Maar je hoeft er van mij niet dieper in te gaan hoor Mobster, lang genoeg geneuzeld hierover ;)
Echt niet :P Maar ik heb helaas inderdaad geen hard evidence kunnen vinden. It was probably all in my head (zoals wel vaker) ;)

Ik zeg: STAMPEN! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:00:
ben nu bezig om de stampede via het ochtendprogramma van radio veronica ( doe daar zomers het weerupdaten enzo ) te promoten , heb ook al stukje op mijn site gezet. dus eens kijken of we de stamp nog meer kunnen promoten :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Hehe :)
Leuk dat een aantal mensen enthousiast bezig is met de PR :P

En inderdaad, aanmelden kan nog steeds.
Ik wil alleen even kwijt dat als je, je niet voor 12.00 vandaag aan hebt gemeld het kan zijn dat je pas later (heel misschien met terugwerkende kracht) in de Stampede stats gaat verschijnen.

Dus als je, je nog niet hebt aangemeld, doe dat nu even ;)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Ik draai ook op m'n workstation hoor maar die draait maar 12/7... Daarop heb ik een CPU Rating van 122 :)
Bij deze pc's moet je de kortste jobs nemen.
gem. rijden staan hier.: http://fadstats.com/Queries/QueryList.php

Proteome zou ik niet doen btw daar zitten soms toch hele grote tussen en dat is onderzoek dat pas op lange termijn gebruikt wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door gp500 op 31-05-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

'k had graag meegedaan aan de stampede, maar met de naderende examens en 'den blok' is dat misschien niet zo'n goed idee... :X
Anyway, mijn koetje blijft grazen hoewel het iets minder zal zijn,

voor de rest:

Stamp maar es lekker door!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Anoniem: 143153 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:56:
'k had graag meegedaan aan de stampede, maar met de naderende examens en 'den blok' is dat misschien niet zo'n goed idee... :X
Anyway, mijn koetje blijft grazen hoewel het iets minder zal zijn,
voor de rest:
Stamp maar es lekker door!!
Aan een stampede meedoen, vraagt toch geen dagelijks werk?
Als je FaD reeds draait, hoef je enkel je naam in te vullen, en een team te kiezen. Daarna gaat alles verder automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 11:40
Funcracker schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:47:
.....Dus als je, je nog niet hebt aangemeld, doe dat nu even ;)
Vergeet dan vooral niet om bij "Kies je Stampede Team:" Whatever in te vullen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Mensen ... snel nog allemaal inschrijven voor de grote stamp-a-thon!

Nog een paar minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cleopet schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:53:
[...]

Vergeet dan vooral niet om bij "Kies je Stampede Team:" Whatever in te vullen !!!
Wat zeg jij nou . . . :?

BTW: Nog 12 uur till the party starts >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Bedankt voor de suggesties. Meteen gewijzigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

Me dan toch nog aangemald bij " The Bearhunters " >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:16:
Me dan toch nog aangemald bij " The Bearhunters " >:)
Welkom Welkom, lets hunt some bear down, stamp, stamp, stamp,stamp,stamp,stamp,stamp.
Het forum: www.jagernet.com

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 31-05-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

* Theadalus kan niet langer wachten en trekt zijn "Bearhunter"-pakkie aan :+

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Theadalus schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:30:
OMG, hebben jullie pakjes?! :P

Zeker een berenvelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Theadalus schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:30:
Beter :9~
iffy schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:15:
Als de stampede op de 1e start dan verschijnen de 1e resultaten dus op de 2e, right? Dus alle resultaten die voor dinsdag 6pm GMT geflushed zijn die tellen niet mee?
uhm maar dan begint de stampede toch vandaag om 18:00 al(immers tellen de jobs mee voor de 1e)
of iig 20:45?
Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 31-05-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Klopt, alles wat vanaf +- 19u geflusht wordt, komt op de rekening van de volgende dag

Voorbeeld:
Je flusht op 1/6 @ 16u => Komt in de stats van 1/6 en komt in de DPCH op 2/6
Je flusht op 1/6 @ 19u => Komt in de stats van 2/6 en komt in de DPCH op 3/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
- STAMP-UPDATE -

Ik heb net iedereen geprobeerd in te delen, wat ook perfect gelukt is.
Alleen blijft er nu nog een groep over van mensen die:
a) nog niks geflushed hebben.
b) niet aangemeld zijn bij DPC
c) foute gegevens hebben doorgegeven
waardoor we ze nog niet kunnen toevoegen aan de stats.

Omdat we natuurlijk niemand willen vergeten bij de stampede zal ik hieronder een overzicht geven wie we nu nog missen per team (of de teamlozen). Reageer gewoon in het topic zodat we je gegevens goed zullen zetten!

Missende Stampertjes:
  • [DPC]BeZaX BeZaX
  • BEWARE-SCRIPT Script (????)
  • DrArcheh DrArcheh
  • Frank_Knopers Frank_Knopers
  • GRiMLoCK GRiMLoCK
  • IceEyz IceEyz
  • lammmetak lammmetak
  • Pozo Pozo
  • RwD_ RwD
  • sHELL sHELL
  • source source
  • Turndevil Turndevil
  • Tux_Fan tux_fan
  • uncle sjohie --
Missende Bearhunters:
  • [DPC]_Gwystyl Gwystyl
  • rogue rogue
  • microkid microkid
  • xenobinol xenobinol
Missende Joint Forces:
  • d-Frag d-Frag
  • Langedraak Langedraak
  • Mandark edokter
  • maxipilot maxi-pilot
  • roBBieH --
  • whizz wwwhizz
Missende Whatevers:
  • [DPC]Loco-Motiv Loco-Motiv
  • [DPC]Nightingale Nightingale
  • EZ-cow EZ-cow
  • Savantas Savantas
  • [NC]0906-koe.nl Yggie
Missende Lepels:
  • Mirte --
  • vinge vinge
Missende Teamlozen:
  • dj_tjerk dj_tjerk
  • TweakBoy TweakBoy
  • Kakarott Kakarott
  • A3500+ TeXiCiTy TeXiCiTy
  • GoT_Lost95 lost95
  • ReTyPe Retype
  • Sosos87 --
  • nils.faber nils_fabe
  • K21 K21
  • Greenway Greenway
  • ETHaaz --
  • MrDrako MrDrako
  • Nerevarine Nerevarine
  • CrazyCavia D.R.
  • TommyGun TommyGun
  • Wezz6400 Wezz6400
  • Hagar Hagar
  • nickske nickske_v
  • Anakin_holland Anakin_holland
  • Sagi Sagi
  • ShellGhost ShellGhost
  • frankj ftjansen
  • elgardavid --
  • YopY YopY12

[ Voor 10% gewijzigd door Mark83 op 01-06-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Waarom staan alle nicks er dubbel? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He, sHELL, ShellGhost, nickske en Pozo heb ik gezien flushen in de standalones.
Link boven zie je alle nieuwelingen in de vorm van "New (1 & FaD)"
Uiteraard moeten ze zelf reageren.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 88813 op 31-05-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er mis met NGS0Cearah -- (Stampertjes) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Anoniem: 93980 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:47:
Wat is er mis met NGS0Cearah -- (Stampertjes) ?
Hij heeft nog niks ingeleverd (voor DPC (dus teamnummer goed gezet)).

De andere bovenstaande kan ik echt niet terugvinden in de lijst, dus zijn ze vergeten het teamnummer toe te voegen. Als iemand ze toevallig ziet, zeg het ze even, dan kunnen ze het aanpassen en komt alles goed :)

@Mobster: dubbel doordat het FaD-name - GoT-name is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mark83 op 31-05-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mark83 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:56:
[...]

Hij heeft nog niks ingeleverd (voor DPC (dus teamnummer goed gezet)).
[...]
Ik weet, het is automatischme, want de meesten van ons zijn mannelijk; Echter in dit geval is het een vrouwelijke DPC'ster :)

Maar dat kon jij niet echt weten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 31-05-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

schop haar G_M_C :P

maar spannend hoor :X waar zou ik ingedeeld worden

als het maar niet de stampertjes zijn O-) wie wil daar nou bijhoren

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste