[NFSU2] vastloper bij laadscherm

Pagina: 1
Acties:

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00
Ik heb een no-brand laptop met de volgende specs:

Intel Centrino chipset
Pentium M 1,5 Ghz
1024 Mb DDR333 RAM
5400 rpm 60 Gb HDD
Ati mobility Radeon 9600 met 64 Mb
dvd/cdrw combodrive

Hierop is het spel Need for Speed Underground 2 geinstalleerd. Het spel loopt echter vaker vast, maar iedere keer bij een laadscherm. De laadbalk blijft lopen, maar verder gebeurd er niets. Het gebeurt willeukeurig, soms na 3 minuten, soms na 5 minuten. Ook niet als de laptop een uur lang op deze manier aan blijft staan. In het taakbeheer van windows XP met SP2 is te zien dat speed2.exe (NFSU2 dus ;) )100% cpu usage trekt. Ik kan niet de website van de fabrikant van de laptop vinden voor nieuwere videokaartdrivers. Ik gebruik DX9.0c, en heb de laatste nieuwe Omega drivers voor de ati kaart geprobeerd, zonder positief resultaat. Er kan ook niet verder gegaan worden als het spel afgesloten wordt dmv taakbeheer en opnieuw gestart wordt. De account werkt dan niet meer, spel blijft weer vasthangen bij het laden.

EA support zei dat de mobility radeon 9600 niet ondersteund wordt door het spel, en het daarom waarschijnlijk niet doet. Vreemd blijft dan wel dat ik gewoon kan spelen, totdat het spel ergens vastloopt bij het laden van/naar een shop of van/naar een race. Ik mag het spel opsturen naar EA, maar daar schiet ik niets mee op aangezien ik het spel wel wil spelen, wat sowieso wel gaat op mijn pc.

Iemand dezelfde problemen, of iemand met een verlossend antwoord?

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!