Toon posts:

Msn Venster Kwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie daar ook last van? zowel bij msn versie 6 als vooral versie 7 heb je zwaar irritant kwaliteits verlies..
voorbeeld: je hebt meerdere conversaties op Msn. Je ziet op een gegeven moment dat het venster hele rare bijverschijnselen gaat tonen.. je ziet niet meer wat iemand typt.. het enige wat je wel ziet is het heen en weer schieten van pixelpakketten. Het heeft dan niet alleen consequenties voor de msn'windows' maar ook op je browser en eventuele andere programma's die open staan..
Alsof je een virus hebt ofzo.. maar persoonlijk denk ik dat het een bug is.. vanwege de hoeveelheid poespas die op msn staat...
(het is een groot commercieel reclameblok, maar dat terzijde)

Anders gezegd.. het komt regelmatig voor dat de kwaliteit bij het gebruik van meerdere msn-communicatie-windows (dus meerdere chat gesprekken met verschillende contactpersonen)
drastische verschijnselen toont die ik alleen zie wanneer je msn gebruikt. Bij het afsluiten van 1 chatvenster wil het nog wel zo zijn dat de kwaliteit weer terugspringt naar de oorspronkelijke (goede) staat.

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 14:41
Hmmm... dit heb ik nog nooit gezien. Zou je er eens een screenshot van kunnen maken?

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Wat is het geheugen / cpu gebruik als je deze verschijnselen krijgt, en over welk os heb je het ;).

Verwijderd

Ik heb regelmatig meerdere vensters openstaan maar daar nog nooit last van gehad. Heb je bijvoorbeeld al eens geprobeerd om je video drivers up te daten? Verder zijn de vragen van leoni1e ook van belang :)

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je kunt van www.nietdebedoeling.nl een patch halen om alle rommel uit msn te halen (zeer aan te bevelen). Verder kan het aan je videokaart liggen, als je die uberhaupt gebruikt! Of draai je nog gewoon onboard? Kun je wat meer specs geven?
Modbreak:Daarmee breek je de licentie overeenkomst en dat is niet toegestaan zoals je ook in het MSN topic kunt lezen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 23:38 ]

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wilhelmstroker schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:05:
Modbreak:Daarmee breek je de licentie overeenkomst en dat is niet toegestaan zoals je ook in het MSN topic kunt lezen
Sorry even niet aan gedacht! |:( 8)7
Pagina: 1