Hallo,
Ik heb een acer Aspir1710 met win XP op geinstalleerd.
dit zijn de specs:
Processor Intel® Pentium® 4 processor 2.80GHz
Operating System Microsoft® Windows®
XP Professional
Memory 512MB
Hard drive 80GB1
Optical drive CD-RW/DVD combo
6-in-1 card reader
TFT Display 17.0" SXGA
Graphics NVIDIA® GeForceTM FX Go5700
Connectivity 802.11b/g WLAN, 10/100 LAN, V.92 modem
Over het geluid dat uit de laptop komt heb ik niet te klagen. Maar als ik het via een externe kabel naar mn stereoketen stuur, speelt het geluid maar door 1 box af. Als ik mn oortjes in dezelfde ingang steek, hoor ik het geluid dan wel weer in stereo.
Aan mn stereosysteem kan het niet liggen, want ik probeerde dit reeds met een andere laptop en dit werkte perfect. Het moet dus ergens een instelling aan mn laptop zijn.
Ik installeerde reeds de laatste drivers en zit dus nog steeds met de handen in het haar.
dit zijn de geluidskaart drivers van mn laptop: "Realtek Semiconductor Corp. AC'97 Sound System Software (Ver. A3.53)"
is er niemand die hetzelfde voorheeft, of me iets kan verder helpen met mijn probleem?
alvast bedankt.
Ik heb een acer Aspir1710 met win XP op geinstalleerd.
dit zijn de specs:
Processor Intel® Pentium® 4 processor 2.80GHz
Operating System Microsoft® Windows®
XP Professional
Memory 512MB
Hard drive 80GB1
Optical drive CD-RW/DVD combo
6-in-1 card reader
TFT Display 17.0" SXGA
Graphics NVIDIA® GeForceTM FX Go5700
Connectivity 802.11b/g WLAN, 10/100 LAN, V.92 modem
Over het geluid dat uit de laptop komt heb ik niet te klagen. Maar als ik het via een externe kabel naar mn stereoketen stuur, speelt het geluid maar door 1 box af. Als ik mn oortjes in dezelfde ingang steek, hoor ik het geluid dan wel weer in stereo.
Aan mn stereosysteem kan het niet liggen, want ik probeerde dit reeds met een andere laptop en dit werkte perfect. Het moet dus ergens een instelling aan mn laptop zijn.
Ik installeerde reeds de laatste drivers en zit dus nog steeds met de handen in het haar.
dit zijn de geluidskaart drivers van mn laptop: "Realtek Semiconductor Corp. AC'97 Sound System Software (Ver. A3.53)"
is er niemand die hetzelfde voorheeft, of me iets kan verder helpen met mijn probleem?
alvast bedankt.