Aldi Digicam

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• xaveriussmet
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01-2023
Heb onlangs bij Aldi een digitale camera gekocht (van "Traveller", 6Mp, .) Nu, als je foto's schiet, blijft hij SOMS hangen... De foto die je hebt genomen komt op het schermpje, en er gebeurt nix meer... enige oplossing is batterij eruit halen :'( Heb hem ook al truggebracht, en ik kreeg een nieuw toestel... zelfde probleem |:(

Vraag: iemand met hetzelfde verschijnsel, en/of een oplossing?

(edit:) weet iemand firmware updates staan voor traveller-toestellen? ik vind er geen...(/edit)

[ Voor 14% gewijzigd door xaveriussmet op 27-05-2005 21:00 ]

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Mja, you get what you pay for...
Als ik jou was zou ik gewoon m'n geld terugvragen, gelukkig doen ze daar in Aldi normaal niet moeilijk over.
En koop dan een van een deftig merk voor een tikje meer, je zal er geen spijt van hebben!

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heeft het toevallig te maken met het geheugenkaartje wat je daar gebruikt? Dat kan namelijk ook nog.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gezien het feit dat je dit met twee camera's hebt gehad lijkt me dit inderdaad eerder aan de geheugenkaart liggen als aan de camera zelf.

Ik heb ook nog geen mensen gezien met een vergelijkbaar probleem. Probeer het eens met een nieuw kaartje (of kaartje van iemand anders.)

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Probleem is bekend. Er wordt aangeraden de kaart via het menu te formatteren, dit helpt echter niet helemaal.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Verwijderd

Geld terugvragen, en een echte camera kopen.
't Ding voldoet niet aan de eisen die je er als consument aan mag stellen, dus kan je op die gronden de koop ongedaan maken.

Ga 's kijken naar een leuke 2e-hands van Canon, Nikon, Pentax, Minolta, etc. :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Als je even de moeite had genomen de Fotografie Policy bovenaan dit subforum door te nemen, had je dit topic niet geopend:
Vragen over Aldi/Medion/Trust/e.d. 'budget' cams: deze komen regelmatig voor, helaas. Het zijn vaak 5 of 6 MP-digicams (interpolated pixels) met een zwakke lens en beperkte kwaliteit/houdbaarheid. Dergelijke digicams zijn 'leuk speelgoed' maar niet serieus te nemen als echte camera. Neem dus de tijd om je te oriënteren op camera's van echte cameramerken die al jaren in het vak zitten. Je betaalt wat meer, maar je krijgt veel meer :). Het mag duidelijk zijn dat dergelijke topics hier in Fotografie niet serieus worden genomen en zullen dan ook gesloten worden.
Vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.