Er verscheen zojuist een mateloos irritante ad over een artikel heen met een dino die allerlei smoezen verzon. Er was geen X button (of ik kon m niet vinden). Onder de langzaam voorbij schuivende dino was een semi-transparante lichtblauwe balk, zo'n 200 pixels hoog, Het artikel was een halve minuut lang niet leesbaar. Zeer irritant, advertizing gaat wel heel ver
Weet je zeker dat dit geen renderfout van je browser was? Het komt voor dat banners niet op de juiste positie worden weergegeven.
Voetstoots aannemen dat dit bewust wordt gedaan om je mateloos te irriteren gaat wel heel ver
Voetstoots aannemen dat dit bewust wordt gedaan om je mateloos te irriteren gaat wel heel ver
Verwijderd
Heb het ook... Er staat een close button maar zodra ik die aan wil klikken ga ik naar een andere pagina, aangezien 'ie pal voor een link staat 
Wat ben ik een keer gelukkig dat dankzij Windows de geluidskaart in LaagDrave niet goed werkt
Pic: http://www.xs4all.nl/~maribu/irriad.bmp
Helaas is AZL een beetje te druk (viriscan van 5 drives tegelijk en defrag van nog eens 2
), dus heb ik 'm niet naar JPG kunnen converteren...
Wat ben ik een keer gelukkig dat dankzij Windows de geluidskaart in LaagDrave niet goed werkt
Pic: http://www.xs4all.nl/~maribu/irriad.bmp
Helaas is AZL een beetje te druk (viriscan van 5 drives tegelijk en defrag van nog eens 2
Hmm...dus toch een screenad. Tsja, ik kan me voorstellen dat die sluitknop wat ranzig is gepositioneerd maar binnen ons beleid beschouwen we deze advertenties als acceptabel zolang ze niet te vaak langskomen.
Verwijderd
Dit is is niet om de hele discussie weer aan te zwengelen (dat is uitermate zinloos), maar nu wil ik toch wel eens weten _wanneer_ het te vaak voorkomt... Vijf keer in een uur per gebruiker? 10 keer op 1000 pageviews
Da's moeilijk te bepalen. Zolang het ding per gebruiker maar een paar keer langskomt is het wel te doen. De meeste gebruikers genereren tientallen pageviews per bezoek. Als op 1 of 2 van die views dan zo'n banner langskomt is het nog wel acceptabel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()