Toon posts:

Mac + gsm via usb kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Heeft hier iemand ervaring met het verbinden van een gsm (in dit geval Samsung e720) via een usb kabel met een mac (foto's/video/etc oversturen)?

Is hier een driver voor nodig of herkent de mac de telefoon als een verwisselbare schijf of iets dergelijks?

Bedankt!

b2x

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

ik zie hem niet staan, maar mischien zijn er nog andere methodes :?

You don't need eyes to see, you need vision

Verwijderd

Topicstarter
iSync is alleen bedoeld om de agende en dergelijke te synchroniseren.... ik hoef alleen maar bestanden er naartoe of er vanaf te halen

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Als ik het goed heb heeft de E720 Bluetooth. Daarmee zou je het toch kunnen sturen naar de Mac? Tenminste, dat deed ik met de D500 toen ik die had.

Edit: je moet natuurlijk ook BT op je Mac hebben :9

[ Voor 16% gewijzigd door azt33 op 28-05-2005 00:11 ]

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07-2025

Remz-Jay

PSEiKO

Hmmm.. ik zat inderdaad met min of meer dezelfde vraag. Ik heb een nokia 6100, met een DKU-5 kabel van Nokia. Naar mijn weten werd daar alleen een windows driver en nokia suite voor windows bijgeleverd.

Zou toch prettig zijn als mijn iBook (die nog binnen moet komen ;)) de telefoon op zijn minst herkent, zodat het evt mogelijk is met 3rd party software om bijv. smsjes op te slaan.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Remz-Jay schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 07:36:
Hmmm.. ik zat inderdaad met min of meer dezelfde vraag. Ik heb een nokia 6100, met een DKU-5 kabel van Nokia. Naar mijn weten werd daar alleen een windows driver en nokia suite voor windows bijgeleverd.

Zou toch prettig zijn als mijn iBook (die nog binnen moet komen ;)) de telefoon op zijn minst herkent, zodat het evt mogelijk is met 3rd party software om bijv. smsjes op te slaan.
Ehm, als je toch je iBook binnenkrijgt, en je hebt die kabel al, dan probeer je het toch straks even? :P Kun je het gelijk hier posten ;)
Pagina: 1