Webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• fwrite
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:39
Ik heb eerder een opensource variant van 'DirectAdmin' gevonden. Ik weet het adres alleen niet meer... Kan iemand mij hier aan helpen?
Het was een Linux programma en ik heb een naam als iets van 'Vu' in mijn gedachten, weet niet of dat ergens op slaat...
Edit
Ik zoek iets waarmee ik ook 'subusers' kan aanmaken, als ik persoon x een account wil geven tik ik da t in en selecteer ik hoeveel db's hij max mag hebben en hoeveel mb hij mag gebruiken.
Edit

[ Voor 29% gewijzigd door fwrite op 27-05-2005 19:06 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:37

Cyphax

Moderator LNX
Webmin? :)

Saved by the buoyancy of citrus

• fwrite
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-02 21:39
Is niet precies wat ik bedoel, maar ik ga het onderzoeken!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

gewoon webmin pakken.

Scherm het wel goed af.... het is niet echt mega-sterk (voor SOHO use goed genoeg hoor) of laat het op een andere poort draaien (goeie tip imo).

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

BoudewijnLinux schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 00:14:
gewoon webmin pakken.

Scherm het wel goed af.... het is niet echt mega-sterk (voor SOHO use goed genoeg hoor) of laat het op een andere poort draaien (goeie tip imo).
security through obscurity is nooit goed. als extra beveiligingsmaatregel ala, maar zorg dat je de boel gewoon goed dicht hebt zitten... maar goed, het kan geen kwaad ofzo.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Of download een Plesk versie .. de 'proefversie' heeft standaard 1 domein en 1 e-mail .. leuk om mee te stoeien.

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
Wat is er mis met de beveiliging van webmin? Out-of-the-box draait hij op https (op debian).

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, dit is niet helemaal wat we van een topic in Nos verwachten. Neem even de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door, dan weet je waar ik het over heb.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.