Eigen tool gemaakt: Kaders om foto's

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 22.992 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:35
Simon schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 07:26:
[...]

is gewoon geen feature, gewoon zorgen dat je software met conversie mogelijkheden (photoshop) 't meteen goed laat uitspuwen
ok, thnx.

Ik vind het een bug in de zin dat hij wel gewoon aan de slag gaat en er uiteindelijk een foutief profiel aan meegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
Hmja, de software doet geen conversie, want hij kent 't profiel niet, en zover ik weet is 't behandelen van profielen over 't algemeen onderdeel van niet publieke software, en ImageMagick biedt (geloof ik) daardoor de support niet. Sowieso is aRGB op jpeg of een niet sRGB profiel weinig nuttig.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

programma ziet er erg makkelijk en mooi uit!

Is het mogelijk om transparante watermerken toe te voegen?

ik gebruik op het moment pictureshark voor mn watermerk verhaal, maar dat programma kan weer niet resizen en borders maken...
wel zit er een ideaal watermerk systeem in, kan een kleur kiezen voor transparantie, en hier een transparantie tolerance en feather instellen.

Als dit met bordermaker zou kunnen, word ik helemaal vrolijk :P

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik zie net dat versie 3.0 uit is met als changelog:

- FTP support
- Fixed lettertype bug

In het menu zie ik een nieuwe optie 'Versnelling' staan die bij mij grijs is. Wat is dat OrbitZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
En 3.1 is ondertussen ook uit.

Changelog:
- EXIF informatie wordt behouden
- Verwerking een stuk sneller
- Vernieuwd kleur selectie scherm

Alleen is het zo dat ten opzichte van mijn Bordermaker 2.6 foto's de nieuwe output wel veel meer kleur heeft.

Er lijkt een soort auto-levels / saturation filter overheen te gaan. Soms wel aardig, maar niet zoals het origineel dat erin ging.

Is daar wat aan gewijzigd, Orbitz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 13:07
@Dirtbiter,

Ik gooi er geen auto-levels / saturation filter overheen, wel is het zo dat ik een ander manier van jpeg compressie toepas. Zou je een voorbeeld foto kunnen sturen dan kan ik even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hallo mensen,

Sorry dat ik dit topic een schopje geef maar dat heeft niet zo zeer te maken met deze tool, alswel met een border / watermark die ik heb gezien op een van de foto's op GoT.
Het gaat om de foto's in dit topic:http://gathering.tweakers...ist_messages/1301967/last

Elke foto heeft een signature met een soort doorzichtig vlak. Mijn vraag is hoe doe je dit? Heb je daar speciale filters voor nodig? Kan dit met Bordermaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is volgens mij gedaan met Photoshop en niet met Bordermaker. Waarom stuur je dodge_911 geen e-mail en vraagt hoe hij zijn foto's van een tag voorziet? ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste