Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:31
Ik hoop dat ik dit in het juiste forum zet:

gedurende een jaar gebruik ik mijn ipaq 2210 met bluetooth gps van tom tom navigator 3.
Sinds gisteren werkt het ineen niet meer, symptonen:

wanneer ik mijn GPS status opvraag krijgt ie signaal (soms op 3 kanalen soms op 7 kanalen) maar echt "verbinding met de satteliet" maken doet ie niet. Krijg dus geen positie door, geen coördinaten, helemaal niets!

Heeft iemand een ID wat dit kan zijn?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Wat heb je zelf al geprobeerd?
TomTom al een keertje opnieuw geinstalleerd? GPS muis al eens uit/aan gezet? PDA als eens gereset?
Er wordt hier van je verwacht dat je zelf ook dingen probeert. Gebruik de search om te kijken of het probleem al eens eerder is beschreven. Gebruik Google, ook daarmee is heel veel te vinden.
Vermeldt in je openingspost, als je er nog steeds niet uit komt, duidelijk wat je allemaal al hebt geprobeerd, om te voorkomen dat mensen je vervolgens dingen aanraden, die je zelf allang hebt geprobeerd, waardoor jij je vervolgens gaat irriteren, en mensen die proberen te helpen zich ook gaan irriteren. Is niet de bedoeling alhier.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:31
Aangezien het probleem bij de muis lijkt te liggen heb ik nog niet Tom Tom opnieuw geinstalleerd.
Normaal brandt er volgens mij ook een groen lampje op de "muis", deze gaat nu echter maar 2 seconden aan en dan weer uit.

Verder druk aan het googlen, maar echt iets te vinden is er niet. Hier op GoT ook niet trouwens.

Verwijderd

Heb je mischien de instellingen ook al nagekeken,
ik heb namelijk ook problemen gehad maar daar zat een gps antenne
aanvast zat dus geintregeerd.
toen heb ik het merk verandert van de gps ontvanger en een bepaalde waarde
weet de naam daar nu even niet van maar het heeft wel met de verbinding tussen
de PDA en satteliet te maken.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Heb je je gps muis aangesloten op je adapter en het daarna nog eens geprobeerd? Moet je bij bluetooth devices gps muis verwijderen en opnieuw zoeken en instellen. Heb je je gps muis bij een ander geprobeerd? Meer mogelijkheden zou ik dan niet weten of hij is gewoon stuk

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59

Mentalist

[avdD]

Past beter in GT, zodoende move :

Overige Hardware -> Gadget Talk

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1